וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד ניצחה 1:3 בקפריסין, הונגריה עלתה ליורו בדקה ה-90+7

ימאל (5), אויארסבאל (24) וחוסלו (28) קירבו את לה רוחה לראשות בית א', סקוטלנד השוותה ל-2:2 בגאורגיה בתוספת הזמן. ההונגרים סחטו 2:2 בבולגריה בדרך לאליפות השלישית ברציפות שלהם

תקציר: בולגריה - הונגריה 2:2/ספורט1

חלון הנבחרות של חודש נובמבר נפתח עם שני משחקי ההשלמה של ישראל נגד קוסובו ושוויץ, אבל הערב (חמישי) יצאו לדרך משחקי המחזור לפני האחרון במוקדמות יורו 2024. בבית א' ספרד התקרבה להבטיח את המקום הראשון עם ניצחון על קפריסין, בעוד סקוטלנד סחטה תיקו בגאורגיה. בבית ו' אוסטריה סיימה את שלב הבתים ותקווה למעידה של בלגיה על מנת לסיים ראשונה. בבית ז' הונגריה הבטיחה את עלייתה לאליפות אירופה הודות לשער שוויון דרמטי בבולגריה בדקה ה-90+7.

לאמין ימאל נבחרת ספרד. GettyImages
שער שני במדי הנבחרת. ימאל/GettyImages

קפריסין - ספרד 3:1

הספרדים התקרבו להבטיח את פסגת בית א' אחרי ניצחון קליל על הקפריסאים, זאת בעקבות התיקו של סקוטלנד בגאורגיה. לאמין ימאל כבש את הראשון אחרי חמש דקות, אלכס גרימאלדו בישל בהופעת הבכורה שלו למיקל אויארסבאל (24) שהספיק גם להיפצע במחצית הראשונה, כשריקלמה ערך את הבכורה שלו במדי "לה רוחה". כעבור 4 דקות חוסלו נגח את השלישי בשלוש נקודות נוספות של ספרד. קוסטאס פילאס (75) רק צימק בשער מנחם עבור המארחת.

דקה 5: גול! לאמין ימאל העלה את ספרד ל-0:1! השחקן הצעיר של ברצלונה נהנה מחור הגנתי של הקפריסאים, חלף על פני השוער ושחקן הגנה ובעט לפינה הקרובה את היתרון של הספרדים.

דקה 24: גול! אלכס גרימאלדו עם מסירת עומק מצד שמאל לכיוון מיקל אויארסבאל שגלגל לפינה הרחוקה והכפיל את היתרון - 0:2 לספרד!

דקה 28: גול! 0:3 לספרד! חוסלו נגח מקרוב אחרי הרמה של אויארסבאל לרשת הקפריסאית.

דקה 75: גול! קפריסין צימקה ל-3:1! קוסטאס פילאס הכניע את דויד ראיה וגם לאחר בדיקת VAR השער אושר על אף עבירה במרכז הדשא.

מיקל אויארסבאל נבחרת ספרד. רויטרס
הכפיל בנגיעה נהדרת. אויארסבאל/רויטרס
חוסלו נבחרת ספרד. רויטרס
חגיגה של האורחת. חוסלו/רויטרס
חביצ'ה קברצחליה נבחרת גאורגיה. GettyImages
צמד לכוכב של נאפולי. קברצחליה/GettyImages

גאורגיה - סקוטלנד 2:2

הקמפיין האדיר של סקוטלנד נעצר כבר בהפסד לספרד, אך גם הערב הנבחרת מהאי הבריטי הייתה בדרך לספוג את הפסדה השני אחרי הופעה נהדרת של חביצ'ה קברצחליה, אבל שוויון דרמטי של לורנס שאנקלנד (90+2) השאיר לסקוטים סיכוי. הכוכב של נאפולי העלה מקרוב (15) את המארחת ליתרון, סקוט מקטומיניי השווה בדקה ה-49 עם שערו השביעי בשלב המוקדמות וקברצחליה בביצוע נופלא (57) החזיר את היתרון הזמני לגאורגים שינסו להעפיל לטורניר דרך פלייאוף ליגת האומות.

דקה 15: גאורגיה עלתה ל-0:1! מסירת רוחב של אוטר קקאבדזה מצאה את חביצ'ה קברצחליה שמקרוב דחק לרשת הסקוטית.

דקה 49: גול! סקוטלנד השוותה ל-1:1! סקוט מקטומיניי עם השער השביעי שלו עבור הסקוטים בשלב מוקדמות היורו.

דקה 57: גול! 1:2 לגאורגיה! קברצחליה הוסיף את השני שלו בפעולה נהדרת על כנף שמאל כשחתך לכיוון האמצע ובעט כדור חד לפינה הרחוקה.

צפו ב-2:2 של גאורגיה וסקוטלנד

תקציר: גאורגיה - סקוטלנד 2:2/ספורט1
סקוט מקטומיניי חוגג עם שחקני נבחרת סקוטלנד. GettyImages
השווה זמנית עבור סקוטלנד עם שער שביעי בקמפיין. מקטומיניי/GettyImages
שחקני נבחרת אוסטריה חוגגים. GettyImages
עדיין בקרב על המקום הראשון. אוסטריה/GettyImages

אסטוניה - אוסטריה 2:0

16 נקודות צברה נבחרתו של רלף רנגניק בשבעת משחקיה הראשונים וזה הספיק לה כדי להבטיח את העפלתה ליורו, ביחד עם נבחרת בלגיה. גם הערב האוסטרים לא התקשו עם שערים של קונרד ליימר (26) ופיליפ לינהארט (40) שהעלו את האורחת למקום הראשון בבית ו' על חשבון בלגיה.

דקה 26: גול! אוסטריה עלתה ל-0:1! מהלך קבוצתי נפלא של האורחת עבר דרך קסאבר שלאגר שבסיבוב מסר לקונרד ליימר, ושחקנה של באיירן מינכן מקרוב גלגל לרשת האסטונית.

דקה 40: גול! אוסטריה כבר ביתרון 0:2! כדור קרן פגש את הראש של פיליפ לינהארט שמקרוב נגח פנימה.

משחק נוסף:

אזרבייג'אן - שבדיה 0:3
לאזרבייג'אן: אמין מחמודוב (3 ו-89), רנאט דדאשוב (6)

מרטין אדם חוגג עם שחקני נבחרת הונגריה. רויטרס
נגיחה אדירה. אדם/רויטרס
שחקני נבחרת הונגריה חוגגים. GettyImages
נבחרת הונגריה חוגגת יורו חמישי בסך הכל ושלישי ברציפות/GettyImages

בולגריה - הונגריה 2:2

משחק מלא באקשן היה בסופיה ובסופו הונגריה הבטיחה את העפלתה לאליפות אירופה בפעם השלישית ברציפות והחמישית בסך הכל. עם איליאן אילייב על הקווים במקומו של מלאדן קרסטאיץ' שפוטר לפני כשלושה שבועות, בולגריה הייתה רחוקה שניות מניצחון בכורה קמפיין, אבל ספגה בדקה ה-90+7 את השוויון. הונגריה מבחינתה חוגגת ובגדול את העלייה, אבל עוד תיאבק על ראשות הבית במחזור הסיום.

דקה 10: גול! כדור חופשי של דומיניק סובוסלאי מצא את הראש של מרטין אדם שמקרוב נגח בעוצמה לרשת הבולגרית - 0:1 להונגריה!

דקה 24: גול! בולגריה השוותה ל-1:1! ספאס דבלב השתחרר נהדר ברחבה ההונגרית ובעט כדור חזק שפגע ברגל של שחקן הגנה הונגרי ועלה לחיבורים.

דקה 78: גול! בולגריה הפכה ל-1:2! קיריל דספודוב דייק מהנקודה הלבנה והבולגרים בדרך ל-3 נקודות ראשונות בקמפיין.

דקה 90+7: גול! הונגריה השוותה ל-2:2 והבטיחה את העפלתה ליורו! סובוסלאי הרים לרחבה ומעל כולם עלה אלכס פטקוב שקבע שוויון דרמטי ששווה כרטיס לאליפות אירופה בגרמניה בקיץ 2024.

מונטנגרו - ליטא 0:2

ניצחון שלישי בסך הכל למונטנגרו בקמפיין, אבל היא תגיע למחזור הסיום עם סיכוי קטן להעפיל ליורו. אדווין קוץ' הבקיע כבר בדקה השלישית וסטבן יובטיץ' בדקה ה-48 קבע את תוצאת הסיום, שמשמעותה שמונטנגרו במרחק שתי נקודות מסרביה. בשביל להעפיל ליורו תצטרך מונטנגרו לנצח ביום ראשון בהונגריה שכבר עלתה לאליפות ובמקביל שסרביה תפסיד בביתה לבולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully