וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוניס תומאס חתם בבני הרצליה ויחליף את ג'סטין סיימון

הפורוורד האמריקאי (30, 1.98 מטר), שזכה אשתקד בליגת ה-ENBL עם סטאל אוסטרוב, מצטרף לקבוצה של דן שמיר

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

בני הרצליה הודיעה הבוקר (חמישי) על רכש נוסף: אדוניס תומאס, פורוורד בן 30 בגובה 1.98 מטר, שצפוי להחליף את ג'סטין סיימון, אשר הגיע לסיכום על שחרורו מהקבוצה.

"אדוניס שחקן מנוסה שמכיר את הכדורסל האירופי טוב והיה חלק מלא מעט קבוצות שהצליחו לאורך השנים", אמר מאמן הקבוצה דן שמיר, "הוא שחקן שיכול להביא לנו קליעה, גודל ופיזיות בעמדות הפורוורד ואני מקווה שנצליח לחבר אותו לקבוצה בזמן שנותר".

"אני שמח שהצלחנו להשלים את סגל הקבוצה בזמן קצר יחסית למרות האילוצים", הוסיף המנהל המקצועי זופר אבדיה, "לא פשוט בימים האלו לצרף שחקנים אבל אני חושב שהצלחנו למצוא שחקנים רעבים, שרצו להצטרף ולהיות חלק מהקבוצה שנבנתה פה מחדש".

אדוניס תומאס, שחקן בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
אדוניס תומאס, שחקן בני הרצליה/אתר רשמי, בני הרצליה

תומאס נולד בטנסי ושיחק שנתיים באוניברסיטת ממפיס. הוא החל את הקריירה המקצוענית בספרינגפילד ארמור מליגת הפיתוח, בה נבחר לחמישיית הרוקי'ס של השנה. בנוסף, הוא קיבל חוזים קצרים באורלנדו (4 משחקים) ובפילדלפיה (2 משחקים) מה-NBA. עונה לאחר מכן הוא שב לליגת הפיתוח ונבחר לאולסטאר ולחמישיית העונה השלישית, כאשר שיחק במדי גראנד ראפידס דרייב.

בקיץ 2016, אחרי שהתאושש מפציעה ביד שהשביתה אותו למספר חודשים, הוא יצא לאירופה ושיחק עונות בודדות באבלינו, באנביט, ביירוית וגראבלין. קצת לפני פרוץ הקורונה הוא יצא למינרוס דה זקאטקס המקסיקנית ולאחר מכן שיחק באסטנה הקזחית. לפני שנתיים הוא שב לאירופה ושיחק בקרקה נובו מסטו ואשתקד זכה עם סטאל אוסטרוב בליגה הצפון אירופית ובסופרקאפ הפולני, כשהוא רושם 9.8 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים בממוצע. בצעירותו הוא ייצג את ארה"ב וזכה במדליות זהב באליפות האמריקות לקדטים ובגביע העולם לגילי 17 ומטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully