וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מ.ס. אשדוד: ארבע קבוצות מבקשות לדחות את חזרת ליגת העל

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 18:33

נציגי בית"ר ירושלים, הפועל חדרה ובני סכנין פנו לשר התרבות והספורט מיקי זוהר וביקשו שיתערב כדי שהפעילות לא תתחדש ב-25.11. הקפאת יורדות לא על על הפרק: "לא מבקשים זאת בשום אופן, רק שיידחו המשחקים עד שנוכל לשחק עם קהל", אמר ג'קי בן זקן לוואלה!

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

נציגי בית"ר ירושלים, בני סכנין, מ.ס. אשדוד והפועל חדרה פנו לשר התרבות והספורט מיקי זוהר וביקשו את התערבותו לדחיית חזרת ליגת העל. כזכור ליגת הכדורגל הבכירה אמורה לחזור ב-25 בחודש, בעוד תשעה ימים והקבוצות מבקשות שהליגה תידחה, אבל מדגישות כי אין אינן מבקשות הקפאת יורדות.

מטעם בית"ר ירושלים, בני סכנין, מ.ס. אשדוד והפועל חדרה נמסר בתגובה לידיעה בוואלה! ספורט: "הפועל חדרה, בני סכנין, בית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד וקבוצות נוספות פועלות להביא לדחיית המועד שנקבע לחידוש משחקי ליגת העל, וזאת בכדי לאפשר לרוב המועדונים להיערך בצורה מקצועית וראויה, והכי חשוב - בכדי לשמר את הערך העליון של תחרות ספורט מכל סוג שהוא - הוגנות.

"אנו מאמינים כי דחייה של מספר שבועות תאפשר מספר דברים: 1. חזרת רוב הזרים שטרם חזרו לישראל. 2. הכנה מקצועית ראויה לרוב הקבוצות שמושבתות זמן רב מאז החלה המלחמה. 3. הגדלת הסיכוי לקיים את המשחקים שנותרו עם קהל!!! 4. החשוב מכל - עשרות אלפי הפליטים והמפונים כיום מבתיהם, ומאות אלפי הלוחמים וכוחות ההצלה, יוכלו גם הם ליהנות מצפייה במשחקי הכדורגל על גבי מרקע הטלוויזיה".

ג'קי בן זקן, מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מ.ס. אשדוד רוצה שהליגה תתחדש, אבל לא בשבוע הבא. בן זקן/לירון מולדובן

ג'קי בן זקן הבהיר מיד אחרי הודעת מ.ס. אשדוד כי הוא אינו מבקש את הקפאת הירידות העונה. בשיחה עם וואלה ספורט אמר בן זקן: "אני לא מבקש הקפאת יורדות. אני דורש דחיית החזרה לשחק. אני לא מבין איך לא ברור שזו לא העת לחזור לשחק כאילו הכל כאן כרגיל. הליגה צריכה להידחות עד אשר נוכל לשחק עם קהל. אני לא חושב שנצטרך יותר משמונה מחזורים פחות בסך הכל. אפשר לחדש את הליגה בעוד כחודש וחצי ולעשות את ההתאמות בפלייאוף. בשום אופן אנחנו לא מבקשים את הקפאת היורדות".

בהודעתה החריפה של מ.ס. אשדוד לפני שעה קלה היא תקפה את מנהלת הליגות בטענה ש"נדהמנו לראות השבוע פרסומים בהם המנהלת טוענת שהיא הציעה למ.ס אשדוד סיוע באימונים מחוץ לעיר. ברצוננו להבהיר כי לא נעשתה שום פנייה מצד המנהלת או כל גוף אחר בנושא זה. הסיבה היחידה להחזרת משחקי הליגה בזמן מלחמה היא ש-2-3 קבוצות ייהנו מעשיית מיליוני שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully