וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד תוקפת: "המנהלת משרתת אינטרסים של 2-3 מועדונים בלבד"

16.11.2023 / 15:23

המועדון פרסם הודעה חריפה: "הסיבה היחידה להחזרת משחקי הליגה בזמן מלחמה היא ש-2-3 קבוצות ייהנו מעשיית מיליוני שקלים"

שחקני מכבי תל אביב מציינים יום הולדת 19 לתמיר נמרודי שנחטף לעזה ונמצא בשבי החמאס/ספורט1

מ.ס. אשדוד פירסמה היום (חמישי) הודעת הבהרה כעוסה בה נכתב: "נדהמנו לראות השבוע פרסומים בהם המנהלת טוענת שהיא הציעה למ.ס אשדוד סיוע באימונים מחוץ לעיר. ברצוננו להבהיר כי לא נעשתה שום פנייה מצד המנהלת או כל גוף אחר בנושא זה.

"יתרה מכך, לא נעשתה כל פנייה ממנהלת הליגות בכל ימי המלחמה, כולל ביום בו הופסקו אימוני הקבוצה בעקבות נפילת הרסיסים. המועדון מרגיש כמו עצם זר במנהלת, אך אין אנו מופתעים מכך, הרי אין זה סוד שמנהלת הליגה והעומד בראשה משרתים בראש ובראשונה את האינטרסים של 2-3 מועדונים בלבד וסרים למרותם.

הסיבה היחידה להחזרת משחקי הליגה בזמן מלחמה, ללא קהל ובתנאים שאינם מאפשרים לקיים תחרות ספורטיבית והוגנת, היא העובדה שלצד החזרה למגרשים ייהנו 2-3 קבוצות בלבד מעשיית מיליוני שקלים כפיצויים מתקציב המדינה. אותה מדינה שבימים אלה משוועת למקורות תקציב שיופנו לצרכי המלחמה ולאלה שבאמת זקוקים לכך, ולא למימון של מספר מצומצם של שחקני כדורגל שמשתכרים מאות אלפי שקלים בחודש".

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. לירון מולדובן
שחקני מ.ס. אשדוד/לירון מולדובן

באשדוד אמרו כבר אתמול: "אין לנו שום יכולת כרגע לחזור לשחק ב-25 בחודש. מ.ס. אשדוד עברה את הטלטלה הכי גדולה במהלך החודש האחרון. הקבוצה לא התאמנה כשבועיים אחרי שרסיסי רקטה נחתו באימון בזמן שהשחקנים היו על הדשא. היו בעיר כמות אזעקות מטורפת. תשעה שחקנים זרים ומתאזרחים אינם כאן כבר 35 ימים ולא רוצים לשוב, ובנוסף יש לנו שלושה חיילים שמרותקים לבסיסיהם. איך מצפים שנחזור לשחק עוד 10 ימים כשבאימונים יש 12 שחקנים? ככה אפשר להתאמן?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully