וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו בית חלופי: מכבי חיפה תארח את ראן ב"מרקאנה" בסרביה

16.11.2023 / 12:45

אחרי סיבוב הפרסה של אנשי האצטדיון בלרנקה ובהתערבותו וסיועו של ברק בכר, הירוקים מצאו מגרש חדש למשחק ב-30 בנובמבר ויארחו במדינה שבה מארחות גם מכבי תל אביב בכדורגל ובכדורסל וגם הפועל תל אביב בכדורסל

תקציר: מכבי חיפה - ויאריאל 2:1/ספורט1

מכבי חיפה מצאה סוף סוף בית חלופי למשחק שלה בליגה האירופית מול ראן. מיד עם קבלת ההודעה שקפריסין אינה יכולה לארח משחק נוסף באי, מכבי חיפה שאירחה את משחקה האחרון נגד ויאריאל בלרנקה, פנתה לראשי הכוכב האדום בבקשה לארח את המשחק נגד ראן בבלגרד, בקשה שהתקבלה באופן מיידי וחיובי מצד הכוכב האדום, לאור היחסים החמים בין המועדונים.

כזכור, מכבי חיפה אירחה את ויאריאל בלרנקה, אבל הקפריסאים סירבו לארח שוב בטענה שהם לא מסתדרים עם הבירוקרטיות והארגון של המשחק ודרישות האבטחה. בחיפה התפלאו מאוד נוכח ההחלטה, בגלל שלא התעוררו בעיות מיוחדות במהלך השהות של הירוקים בקפריסין בשבוע שעבר. אלא שמאז נכנס לתמונה ברק בכר. מאמנה של הקבוצה לשעבר החל בשיחות עם גורמים בסרביה, כדי שהאלופה הישראלית תוכל לארח את ראן בבלגרד. בכר שעזב את חיפה בקיץ ועבר לאמן את הכוכב האדום, נמצא בחופשה קצרה בארץ ביחד עם הצוות הישראלי שלו. הירוקים ביקשו את עזרתו במטרה לארח את היריבה הצרפתית בסרביה, במסגרת הליגה האירופית וכעת, הרבה בזכותו, המהלך הבשיל.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם המאמן ברק בכר. דני מרון
סייע רבות לשחר. ברק בכר/דני מרון

לפי חוקי אופ"א לא ניתן לשנות מגרש בכל משחק, אבל אנשי המועדון פנו להתאחדות האירופית והבהירו את המצב באופ"א נעתרו, הכוכב האדום סייעו והמשחק ייערך ביום חמישי 30.11 בשעה 19:45 (18:45 שעון מקומי), בדלתיים סגורות וללא קהל מטעמי ביטחון ולפי הנחיית הרשויות בסרביה. כידוע, גם קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב מארחת את כל משחקיה ביורוליג בבלגרד, עד אשר יתקבל אישור לחזור לארח בישראל.

המשחק נגד ראן יתקיים ב-30 בנובמבר. כמובן שאצטדיון סמי עופר בחיפה נחשב בכל עת כמגרש הביתי, אך ההערכה כאמור שעד סוף החודש עדיין לא יהיה ניתן לארח משחקים בישראל. "אנחנו מרגישים עקורים", אמרו גורמים בחיפה, "זו סיטואציה נוראית. ברור שמצפים שאופ"א תמצא את הפתרונות, אבל עושים את כל המאמצים כדי לארגן את כל נושא האירוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully