וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד מחזיק אצבעות לזהבי: כך ישראל יכולה לשלוח את נורבגיה ליורו

הנורבגים שהיו פייבוריטים לעלייה בזכות כוכבי העל שלהם כבר איבדו סיכוי להעפיל ליורו דרך המוקדמות ויכולים לעשות זאת רק דרך הפלייאוף. אלא שלשם הם יגיעו רק אם ישראל תעלה אוטומטית לגרמניה דרך הבית שלה. ההסבר המלא בפנים

תקציר: נורבגיה - ספרד 1:0/ספורט1

מעט מאוד נבחרות באירופה, אם בכלל, יכולות להתגאות בחלוץ ברמתו של ארלינג הולאנד. אלא שבזמן שהסקורר הנורבגי ממשיך את קריירת המועדונים האגדית שלו, מבקיע בצרורות באנגליה ובליגת האלופות, זולל תארים עם מנצ'סטר סיטי ומאיים על שיאים אלמותיים של מסי ורונאלדו, בנבחרת הוא ממשיך להיכשל שוב ושוב. ביום ראשון תארח נורבגיה את סקוטלנד בבית א' של מוקדמות היורו, אלא שהמשחק הזה יהיה לפרוטוקול עבורה. ההפסד הביתי של נורבגיה בסיבוב הקודם מול הסקוטים חרץ את גורלם ואחרי שנעדרו מהמונדיאל והיורו הקודמים, הם איבדו סיכוי להעפיל גם מבית המוקדמות הזה, בו על הנייר הסקנדינבים היו פייבוריטית לעלות ביחד עם ספרד.

זו תמונת הפלייאוף כרגע. נורבגיה מייחלת לכך שישראל לא תזדקק לו

אלא שרצה הגורל ומי שיכולה עדיין להציל את עורו של הולאנד והנבחרת שלו היא דווקא נבחרת ישראל. כזכור, ב-21.3 ייערכו משחקי הפלייאוף על ההעפלה ליורו. נבחרת ישראל הרוויחה את מקומה שם בזכות ליגת האומות. אלא שהעפלה אוטומטית של ישראל לטורניר דרך בית המוקדמות, תשלח לפלייאוף את הנורבגים, שייאבקו על מקומם ביורו מול נבחרות פחות או יותר ברמתם כמו אוקראינה, איסלנד ובוסניה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ארלינג הולאנד נבחרת נורבגיה. רויטרס
רק ישראל יכולה להחיות את הסיכוי שלו לשחק לראשונה ביורו. ארלינג הולאנד/רויטרס

אגב, הולאנד כבש שישה שערים בקמפיין המוקדמות הזה, אבל אף לא שער שדה אחד מול ספרד או סקוטלנד. הוא גם לא השם הגדול היחיד בנבחרת הזו, שמתפארת גם בכוכב ארסנל מרטין אודגור, חלוץ ויאריאל אלכסנדר סורלות' ויש לה גם כישרונות צעירים מבטיחים כמו למשל אנטוניו נוסא מקלאב ברוז'. אז האם נראה את השמות האלו ובעיקר את אולי השחקן הטוב בעולם ביורו הקרוב בגרמניה? זה תלוי כרגע, בעיקר, בנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully