וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל ניצחון לקינן אוואנס, ברצלונה עלתה למקום השני, פאו דוהרת

אקס מכבי תל אביב העניק לז'לגיריס ניצחון 73:74 על באיירן מינכן. בארסה גברה 70:74 על ולנסיה, ניצחון שלישי רצוף לעתמאן

שבוע יורוליג עמוס הסתיים הערב (שישי) עם נעילת המחזור התשיעי. במשחק שפתח את הערב ז'לגיריס גברה על באיירן מינכן ולאחר מכן הגיעו גם ניצחונות של ברצלונה, פנאתינייקוס, באסקוניה ופרטיזן.

ברצלונה - ולנסיה 70:74

הקטלאנים התאוששו אחרי התבוסה לבאסקוניה, עם ניצחון קשוח על יריבה עיקשת. יאן וסלי עם 17 נקודות ואלכס אברינס עם 12 היו היחידים בספרות כפולות אצל הקבוצה של רוג'ר גרימאו, כריס ג'ונס עם 15 ודמיאן אינגליס עם 13 מנגד נתנו פייט, אבל בסופו של דבר הניצחון נשאר בפלאו בלאוגראנה.

יאן וסלי, ברצלונה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
בארסה חזרה לנצח. יאן וסלי/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ז'לגיריס קובנה - באיירן מינכן 73:74

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הליטאים נושמים לרווחה. סל ניצחון של קינן אוואנס מחצי מרחק כשנותרו 9 שניות על השעון, הבטיח את הניצחון הביתי אחרי שלאונרדו בולמארו החטיא בהתקפה האחרונה. רולנדס שמיתס הוביל את המנצחת עם 16 נקודות, לאוואנס היו 11 - כולל השתיים החשובות ביותר. באיירן שבעצמה קטעה ביום רביעי רצף של ארבעה הפסדים, בזבזה ערב מצוין של סרג' איבקה עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים.

וילרבאן - באסקוניה 88:81

ניצחון רביעי רצוף לבאסקים, שממשיכים להתאושש מפתיחת העונה הפושרת. התפוצצות של מרכוס הווארד עם 35 נקודות כולל 8 מ-13 מהשלוש, לצד סיוע של צ'ימה מונקה (19, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ומאט קוסטלו (16) הספיקו כדי להתגבר על 22 נקודות של מייק סקוט ו-16 ו-9 ריבאונדים של ז'ופרה לוברן. נועם יעקב חזר אחרי שנעדר קיבל מג'אנמרקו פוצקו 4 דקות במהלכן תרם 3 נקודות ואסיסט.

מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
ניצחון שני בשלושה משחקים. אוברדוביץ'/ברני ארדוב

פרטיזן בלגרד - אלבה ברלין 74:89

הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' התקשתה במחצית הראשונה, אבל מחצית שנייה דומיננטית בדחיפת הקהל עזרה להם להשיג ניצחון שני בשלושה משחקים. אלכסה אברמוביץ' הוביל עם 20 נקודות, דנילו אנג'ושיץ' הוסיף 14 וג'יימס ננאלי סיים עם 14 ו-6 אסיסטים. המפסידה קיבלה 21 נקודות מיוהאנס טימן.

פנאתינייקוס - וירטוס בולוניה 76:90

ניצחון שלישי ברציפות לפאו המשתפרת, בחסות הכוכב של פתיחת העונה. דינוס מיטוגלו הלוהט המשיך בכושר המצוין עם דאבל-דאבל של 24 נקודות ו-10 ריבאונדים, והצעיד את הירוקים לניצחון אחרי רבע אחרון מוחץ של 13:28. לוקה וילדוזה, קנדריק נאן וקוסטאס סלוקאס הוסיפו 11 כל אחד, בעוד וירטוס קיבלה 20 נקודות ממרקו בלינלי הבלתי-נגמר. טוקו שנגליה סיים עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully