וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאס וקולומביה הדהימו את ברזיל, אורווגוואי חגגה בארגנטינה. צפו בתקצירים

צפו בתקצירים: קולומביה סיבכה את ברזיל במוקדמות עם מהפך גדול בדרך ל-1:2, הכוכב כבש צמד וחגג לעיני אביו, שחזר מהשבי וכמעט התעלף ביציע. אורוגוואי ניצחה 0:2 בבואנוס איירס את מסי וחבריו. הנרי ואקה מבני ריינה כבש מול פרו והוביל את בוליביה לניצחון ראשון בקמפיין

תקציר: דיאס כבש צמד לעיני אביו שחזר מהשבי, קולומביה הדהימה את ברזיל וגברה עליה 1:2 במוקדמות/ספורט1

משחקי מוקדמות מונדיאל 2026 בדרום אמריקה סיפקו הלילה (בין חמישי לשישי) עוד יום מרתק של כדורגל, כאשר נבחרת קולומביה גברה 1:2 על ברזיל בבראנקייה מצמד של לואיס דיאס, ואורוגוואי ניצחה בחוץ את ארגנטינה והנחילה לה הפסד ראשון.

בעקבות הרחבת המשתתפות בגביע העולמי ל-48, לא פחות מ-6 נבחרות דרום אמריקאיות יעפילו אוטומטית, בעוד הנבחרת שתסיים במקום השביעי תמשיך לפלייאוף.

ליאונל מסי מאוכזב מההפסד של נבחרת ארגנטינה מול אורוגוואי. רויטרס
המאזן המושלם נהרס. מסי/רויטרס

ארגנטינה - אורוגוואי 2:0

אלופת העולם קיוותה להמשיך את השיוט הקליל שלה להעפלה לטורניר ב-2026 אבל הנבחרת היחידה שהייתה עם מאזן מושלם נכנעה בבית ליריבתה הוותיקה. אורוגוואי, ששלטה מהפתיחה, קלקלה את החגיגה בבומבונרה, והשיגה ניצחון אחרי שלא ניצחה את ארגטינה 10 שנים (7 משחקים, כולל ידידות). רונלד אראוחו כבש במחצית הראשונה (41) אחרי טעות בהגנה, ודרווין נונייס כבש את השני בדקה ה-87 במתפרצת. האלביסלסטה נכנעו אחרי שלא הפסידו 15 משחקי בית רצופים במוקדמות מונדיאל ולא ספגו אפילו שער אחד ב-8 האחרונים. למעשה, אלו היו השערים הראשונים שספגה ארגנטינה מאז גמר המונדיאל ההירואי מול צרפת שהסתיים ב-3:3 בלתי נשכח. ליאונל מסי פתח בהרכב, אבל מלבד לבעיטה אחת שנעצרה במשקוף לא הצליח לעזור לחבריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בתקציר הניצחון של אורוגוואי על ארגנטינה

תקציר: אורוגוואי גוברת 0:2 על ארגנטינה ומנחילה לה הפסד ראשון במוקדמות/ספורט1
לואיס דיאס חוגג במדי נבחרת קולומביה. רויטרס
איזו חגיגה מרגשת. דיאס/רויטרס

קולומביה - ברזיל 1:2

איזה ערב מרגש ללואיס דיאס. ימים ספורים אחרי שאביו שוחרר מהשבי של ארדון הגרילה ELN אחרי שנחטף - הכוכב של ליברפול הצעיד את נבחרת קולומביה לניצחון מרגש בבראנקייה, כשהוא כובש צמד בנגיחות בדקות ה-75 וה-79, וחוגג לעיני אביו ביציע, שכמעט התעלפ מהתרגשות אחרי השער השני. ברזיל עוד הוליכה משער של מרטינלי בדקה ה-4, ונראתה מסוכנת יותר, אבל הסלסאו קרסו בדקות הסיום מול החגיגה הגדולה בצפון קולומביה.

אומנם 6 מ-10 נבחרות יעפילו מדרום אמריקה ואף אחד לא מאמין שברזיל תפספס מונדיאל לראשונה אי פעם, אבל הסלסאו בלחץ אחרי שירדו למקום החמישי בבית המוקדמות. באוקטובר הם סיימו ב-1:1 ביתי מביך עם ונצואלה, אחר כך הפסידו באורוגוואי ועכשיו הם השלימו משחק שלישי רצוף ללא ניצחון (והפסד שני רצוף במוקדמות) כשבעוד ארבעה ימים הם נגד ארגנטינה בבית. מנגד, הקפטרוס הצליחו לנצח את ברזיל לראשונה אי פעם במשחק מוקדמות מונדיאל.

אביו של לואיס דיאס צופה בבנו במדי נבחרת קולומביה. רויטרס
אבא של דיאס חוגג ביציע/רויטרס
הנרי ואקה, שחקן נבחרת בוליביה. GettyImages
ניצחון ראשון לבוליביה בקמפיין. הנרי ואקה/GettyImages

בוליביה - פרו 0:2

במשחק בין שתי הנבחרות היחידות שלא ניצחו עד כה, הנרי ואקה הבקיע את שערו הראשון במדי נבחרת בוליביה, בביצוע מרהיב בהופעתו ה-25 ובכך הוביל את נבחרתו להשגת נקודות ראשונות בקמפיין אחרי ארבעה הפסדים. שחקן מכבי בני ריינה קיבל בדקה ה-20 כדור ממרסלו מורנו ומזווית קשה ירה לחיבורים הרחוקים. בדקה ה-57 הוא הוחלף ומי שהכפיל את היתרון וסגר את הסיפור היה רמירו ואקה בדקה ה-88. האורחת נותרה עם נקודה בלבד במאזנה וירדה למקום האחרון.

משחקים נוספים:

ונצואלה - אקוודור 0:0
צ'ילה - פראגוואי 0:0

משחקי המחזור הבא (בלילה שבין רביעי לחמישי):

פרגוואי - קולומביה
אקוודור - צ'ילה
אורוגוואי - בוליביה
ברזיל - ארגנטינה
פרו - ונצואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully