וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0 מ-5: ההיסטוריה העגומה של הישראליות תחת אנתוני טיילור

גם בחיפה הוא התעלם מננגיעת יד, אבל אז צוות ה-VAR תיקן והוא שרק לפנדל. בחזרה לאכזבות הישראליות תחת השופט האנגלי

שחקני מכבי תל אביב מציינים יום הולדת 19 לתמיר נמרודי שנחטף לעזה ונמצא בשבי החמאס/ספורט1

המשחק בין ישראל לשוויץ אמש (רביעי) בהונגריה, היה החמישי בו אנתוני טיילור שופט קבוצה או נבחרת ישראלית ובאף אחת מהפעמים היא לא ניצחה. טיילור עמד במוקד ביקורת חריפה אחרי שהתעלם מנגיעת יד של סדריק צזיגר בתוך הרחבה השוויצרית במחצית השנייה. בצוות ה-VAR אישרו את ההחלטה שלו וכך נמנע מישראל פנדל.

ב-17 בנובמבר 2014, לפני 9 שנים פחות יום, טיילור ניהל בפעם הראשונה משחק של נציגה ישראל. אז זו הייתה נבחרת הנוער שהובסה 5:0 על ידי אוקראינה במוקדמות יורו U19. נוע לביא ושון וייסמן פתחו בהרכב של אלי אוחנה.

בספטמבר 2019 טיילור ניהל את המשחק בו ישראל הפסידה 3:2 לסלובניה בחוץ במוקדמות יורו 2020. החבורה של אנדי הרצוג הוליכה 1:2, ספגה שער שוויון בדקה ה-66 ונכנעה לשער של בנימין ורביץ' בדקה ה-90.

שחקני מכבי חיפה שועטים על השופט אנתוני טיילור מול בנפיקה. לירון מולדובן
פתח ב-4 מ-5 המשחקים. נטע לביא ליד טיילור/לירון מולדובן

בעונה שעברה טיילור ניהל שני משחקים של מכבי חיפה והזיכרונות נעים מקצה אחד לשני. בקיץ האנגלי שפט במשחק בו מכבי חיפה השיגה 2:2 ענק נגד הכוכב האדום בלגרד בסרביה ועלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות, בסתיו הוא שפט בתבוסה של הירוקים 6:1 לבנפיקה בחיפה.

באותו משחק בחיפה טיילור התעלם מנגיעת יד ברחבה של בנפיקה, אבל אז הוא דווקא קיבל איתות מצוות ה-VAR ונאלץ לשרוק לפנדל לירוקים, אותו צ'ארון שרי תרגם ל-1:1 זמני. אגב, בצרפת ביקרו את האנגלי בחריפות אחרי אותו 1:6 בטענה שהוא הוסיף יותר מדי זמן. בנפיקה ניצלה את התוספת כדי לכבוש שער נוסף ולהקדם את פריז סן ז'רמן בראש הבית בזכות הפרש שערים עדיף.

אתמול הגיע ה-1:1 של הנבחרת נגד שוויץ שקבע שמאזן הניצחונות של ישראליות תחת טיילור עומד על 0 מ-5. אגב, נטע לביא פתח ב-4 מהמשחקים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully