וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תארח בסרביה? האדסון פרסם את לו"ז הטיסות שלו

15.11.2023 / 19:21

האנליסט בצוות של רובי קין העלה סטורי עם תמונה של מזוודות ולידן הדגלים של סרביה, איסלנד וישראל. הצהובים טרם הודיעו רשמית היכן יארחו את זוריה

תקציר: זוריה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב טרם פרסמה רשמית היכן תארח את זוריה לוגנסק בעוד שבוע וחצי במסגרת הקונפרנס ליג, אבל אם להסתמך על סטורי שהעלה בשעה האחרונה האנליסט הראשי שלה פיליפ האדסון, היא תקיים את משחק הבית שלה בסרביה. האדסון, שמתחילת המלחמה מקפיד להעלות דברי תמיכה בישראל, פרסם תמונה של מזוודות ולידן הדגלים של סרביה, איסלנד וישראל, כאילו רוצה לרמוז על המסע המתוכנן לו בקרוב.

כידוע, מיד לאחר משחק ההשלמה מול זוריה תמשיך מכבי תל אביב לאיסלנד למשחק מול בריידאבליק ולאחר מכן תשוב לישראל כדי לשחק בליגת העל.

הסטורי של פיליפ האדסון, האנליסט של מכבי תל אביב. ., צילום מסך
הסטורי של פיליפ האדסון/צילום מסך, .

כזכור, לפני משחק החוץ מול זוריה בפולין, הגיע הצוות הזר של מכבי תל אביב לעיירה ליד ורשה ושם התאמנו השחקנים הזרים עד שהצטרפו אליהם הישראלים שהגיעו מהארץ. לא מן הנמנע כי גם הפעם יגיעו הזרים עד סוף השבוע הקרוב לסרביה כדי להתחיל להתאמן, כאשר בהמשך יצטרפו תשעת השחקנים המתאמנים בקרית שלום ורק בעוד שבוע יגיעו שבעת שחקני נבחרת ישראל מאנדורה, שם יהיה המשחק האחרון של הנבחרת במוקדמות היורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully