וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל משוכנע: "יוקיץ' הוא ה'ביג-מן' הטוב בליגה, בפער"

אגדת ה-NBA ופרשן הכדורסל התמוגג מעוד הופעה גדולה של הסרבי והתייחס להשוואות לאמביד: "אם הוא ימשיך ככה, יהיה לג'ואל קשה לצמצם את הפער ממנו. יש לו פשוט הכל"

תיקתקנו, 15.11/ספורט1

בחמש השנים האחרונות תואר ה-MVP בליגת ה-NBA התחלק בין שלושה שחקנים - ג'ואל אמביד מפילדלפיה, יאניס אנטטקומפו ממילווקי וניקולה יוקיץ' מדנבר. המשותף לכל השלושה הוא שהם ה"ביג-מן" של הקבוצה שלהם, כשעם יאניס ניתן להתווכח כשהפאוור פורוורד נוטה להיות זה שמשחק לא מעט בתפקיד הסנטר. לכל אחד מהשלושה איכויות משחק שונות, יכולות קליעה, מסירה וצורת משחק שונה, אך שלושתם בהחלט החזירו את עידן ה"ביג-מן" לליגה הטובה בעולם.

אחרי הניצחון של דנבר בלילה שבין שלישי לרביעי על לוס אנג'לס קליפרס, עם עוד הופעה גדולה של הסנטר הסרבי שתרם 32 נקודות, 16 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, לאגדת הליגה ואולי ה"ביג-מן" הדומיננטי בכל הזמנים, לא היה ספק מי מהשלושה הוא הגדול מכולם. שאקיל אוניל, בעבר אלוף ה-NBA ארבע פעמים וזוכה בתואר ה-MVP בשנת 2000, התמוגג מההופעה של הסנטר שזכה באליפות ובתואר MVP סדרת הגמר בעונה שעברה.

שחקן פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד לצד שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ'. Mitchell Leff, GettyImages
מי ה"ביג-מן" הטוב ביותר? יוקיץ' ואמביד/GettyImages, Mitchell Leff

"אתה לא יכול לעשות עליו אפילו שמירה כפולה", אמר שחקן היכל התהילה והמשיך להלל את יוקיץ'. "הוא ה"ביג-מן" הטוב ביותר בליגה בפער. הוא האלוף, הוא הכי טוב שיש ב-NBA כיום".

בעבר אמר הסנטר האגדי שהוא חושב שהזכייה של אמביד בתואר ה-MVP בעונה שעברה אינה מוצדקת וששוב היה צריך לזכות יוקיץ' ולהניף את הגביע בפעם השלישית ברציפות, והוסיף: "אני חושב שאם הוא ימשיך ככה, לאמביד יהיה קשה לצמצם את הפער ממנו. יש לו פשוט הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully