וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלאומית חזרה: 3:4 משוגע לעכו על בני יהודה, רמת השרון עלתה לפסגה

נועלת הטבלה השיגה ניצחון בכורה אחרי משחק רב אירועים מול הזהובים. רמת השרון גברה 2:3 על רמת גן למרות הרחקה של רייכרט

תיקתקנו, 15.11/ספורט1

אחרי חודש וחצי בלי כדורגל וכשהמלחמה עודנה נמשכת, הליגה הלאומית חזרה היום (שישי) לפעילות עם חמישה משחקים במסגרת המחזור השמיני. על פי הנחיות פיקוד העורף, המשחקים נערכו ללא קהל ולפניהם נערכה דקת דומייה לזכר הנרצחים בטבח ה-7 באוקטובר. כמו כן, הוקרא טקסט אחיד שקרא להשיב את החטופים במהרה.

הפועל רמת גן - הפועל ניר רמת השרון 3:2

הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה בלאומית חזרה בסערה ועלתה לפסגה לפחות עד המשחק של עירוני קרית שמונה נגד שפרעם ביום שני. רועי הר העלה את רמת השרון ליתרון מהיר עם נגיחה לרשת בדקה התשיעית, אבל המומנטום של המשחק השתנה במהירות. בדקה ה-17 רמת גן השוותה אחרי שלירן אלמליח גלגל מקרוב לרשת אחרי החטאת פנדל של שגיא דרור. כרטיס אדום אופייני של בן רייכרט שאיבד את העשתונות וחנק את הוד מסיקה בדקה ה-25, יכול היה לשבור את רמת השרון, אבל היא התעשתה במהירות. בדקה ה-29 פיטר אוניקאצ'י בישל לרוג'רס קולה את ה-1:2, ובדקה ה-44 ניב לבנת כבש את השלישי בבעיטה מדויקת לפינה, וגם שער בפנדל של אושר אבו בדקה ה-90 לא מנע מרמת גן את ההפסד.

בן רייכרט, שחקן עירוני ניר רמת השרון. דני מרון
ההרחקה שלו לא מנעה הפסד. רייכרט/דני מרון

בני יהודה - הפועל עכו 4:3

משחק משוגע בבלומפילד, בסיומו ספגו הזהובים הפסד אחרי שלושה ניצחונות רצופים, בעוד נועלת הטבלה חגגה ניצחון בכורה מול היריבה אותה ניצחה פעמיים בעונה שעברה. אופיק אטיאס היה חתום על השער הראשון בחגיגה, כשנגח לרשת בדקה החמישית. נתנאל חגאני קבע 0:2 מקרוב בדקה ה-21, עד שבני יהודה חזרה למשחק עם בישול של אלירן עטר לאבובקאר בארי (28) ושער מבריק משל עצמו בבעיטה חופשית לחיבורים בדקה ה-39. מהפך? עכו הגיבה ועוד איך: יעקב סופר נגח לרשת בדקה ה-50, וכעבור 8 דקות ג'פרי ניסנבאום כבש את הרביעי בתום מבצע אישי יפה. בני יהודה עוד הספיק לצמק משער של יניב מזרחי בדקה ה-85, אבל האורחים עמדו בלחץ בדקות האחרונות וחזרו צפונה עם שלוש נקודות.

מכבי יפו - עירוני טבריה 1:1

יפו הייתה קרובה להפסד ליגה שלישי רצוף ורביעי רצוף בכל המסגרות, אבל יניב מזרחי הציל לה נקודה עם נגיחה לרשת בדקה ה-88. טבריה, הקבוצה הכי אטרקטיבית בליגה, התקשתה הפעם בהתקפה ורק שער עצמי של ממאדו דיאבטה (64) נתן לה תקווה לניצחון, שכאמור נגוזה בדקות הסיום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'ון אוגו, שחקן מכבי יפו. אודי ציטיאט
יפו סחטה נקודה. ג'ון אוגו/אודי ציטיאט

הפועל ראשון לציון - סקציה נס ציונה 1:1

מפגש התחתית הסתיים בחלוקת נקודות. איברהים בדיר כבש את השער הראשון בדקה ה-30 והעלה את המארחת ליתרון, אבל בחלוף 10 דקות עדן הרשקוביץ' קבע את תוצאת המשחק בנגיחה.

הפועל כפר סבא - מ.ס. כפר קאסם 0:0

המחזור יושלם ביום שני (19:00):

הפועל עפולה - מכבי הרצליה
הפועל נוף הגליל - הפועל אום אל פאחם
איחוד בני שפרעם - עירוני קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully