וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלנית נתפסה בלייב במעשה אנטישמי. ההמשך סיבך אותה עוד יותר

רייצ'ל בירני, כדורגלנית מאוניברסיטת דרום קרוליינה, תועדה משחיתה תמונות של חטופים. אחרי הפרסום ברשת התבררה זהותה של אמא שלה, והתגובה המקוממת שלה

תיקתקנו, 15.11/ספורט1

תופעת האנטישמיות באוניברסיטאות בארה"ב הסעירה את האומה האמריקאית בשבועות האחרונים, עם שורה ארוכה של מקרים קשים שבהם סטודנטים מפגינים דעות אנטי-ישראליות קיצוניות ותומכים באלימות הפלסטינית, עםן קריאות כמו "מהים עד הנהר, פלסטין תהיה חופשית" וכמובן הפגנות, מחאות והשחתה של תמונות החטופים שמופצות בקמפוסים.

רייצ'ל בירני, שתועדה משחיתה תמונות של חטופים. אתר האוניברסיטה, צילום מסך
רייצ'ל בירני בימיה באוניברסיטת ווסליאן, ממנה עברה לדרום קרוליינה/צילום מסך, אתר האוניברסיטה

אחת הסטודנטיות שנכללה ברשימה הזאת היא רייצ'ל בירני מאוניברסיטת דרום קרוליינה, שלפני מספר ימים צולמה כשהיא מורידה מהקיר את התמונות של החטופים. כשנשאלה על ידי מי שמצלם אותה מדוע, היא צחקה - וטענה שישראל עושה "שואה" לפלסטינים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

למרבה השמחה, ברשתות החברתיות יש מספר חשבונות שמקדישים זמן ואנרגיה על מנת לעשות שיימינג לאנטישמים שכאלה, וכך התברר זהותה של האישה. מדובר בתלמידה למדעים ומתמטיקה, שגם הייתה שחקנית בקבוצת הכדורגל המקומית. בנוסף, התברר שהיא אף מלמדת שיעורי עזר. מהר מאוד החלו להתנכל לה, ולהפריע לשיעורים שלה.

לאחר מכן התברר שיותר מזה - אמא שלה, אנג'לה בירני, היא ראש העיר של רדמונד, עיר בוושינגטון. אנג'לה, אשת שמאל, כמובן ספגה לא מעט האשמות על הדרך שבה חינכה את בתה, וכתגובה סגרה את כל החשבונות של הרשתות החברתיות, על אף שהיא אשת ציבור. במייל ששלחה לעובדי העירייה כתבה ש"אני מודאגת כאמא וכראש עירייה מהזעם שהופנה אליי ואל משפחתי. למשפחה שלי יש היסטוריה יהודית, מה שהופך את הכל לשובר לב אפילו יותר".

רייצ'ל עצמה פרסמה התנצלות בפני האוניברסיטה, ובמיוחד בפני הקהילה היהודית-ישראלית על "הצער שגרמתי, לא זו הייתה כוונתי, מתנצלת שגרמתי לאנשים בקמפוס להרגיש לא בטוחים... הורדתי את הכרזות כי חשבתי שסטודנטים שיראו אותן לא יוכלו להתרכז בלימודים, כוונותייי היו טובות, חשבתי שאני עוזרת. סברתי שהורדת הכרזות היא פעולה ניטרלית".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully