וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חזרת הליגה הלאומית: סינטאיהו סלליך חתם בסקציה נס ציונה

הקשר ההתקפי בן ה-32, שסיים את העונה הקודמת בנאה סלאמיס הקפריסאית ומאז היה ללא קבוצה, ישחק לראשונה בקריירה בלאומית

תיקתקנו, 15.11/ספורט1

הליגה הלאומית אמורה לחזור לפעילות ביום שישי, על פי הנחיות פיקוד העורף, והקבוצות נערכות לכך בהתאם. סקציה נס ציונה, שירדה מליגת העל ופתחה בצורה לא טובה את העונה, הודיעה היום (רביעי) על צירופו של הקשר ההתקפי סינטאיהו סלליך עם חוזה עד לתום העונה.

סלליך בן ה-32 היה ללא קבוצה מאז שסיים את חוזהו בנאה סלאמיס הקפריסאית בחודש מאי האחרון, אליה עבר אחרי שהחל את העונה הקודמת בהפועל תל אביב. זאת תהיה למעשה הפעם הראשונה בה הוא משחק בליגה הלאומית.

נס ציונה תתארח בשישי ב-15:00 אצל הפועל ראשון לציון לדרבי הפרדסים. הקבוצה נמצאת כרגע מתחת לקו האדום בליגה הלאומית עם ארבע נקודות בלבד, אחרי שישה משחקים שבהם רשמה ארבעה הפסדים. אלי אלבז, ששוחרר מהסקציה לפני סיום חלון ההעברות, צפוי לחתום אצל היריבה מראשון לציון.

את הקריירה הבוגרת החל הקשר במכבי חיפה, איתה זכה באליפות ב-2010/11, ולאחר מכן שיחק גם בהפועל עכו, עירוני קרית שמונה, בית"ר ירושלים ומאריבור הסלובנית, איתה שיחק בליגת האלופות וחגג שתי אליפויות וגביע אחד. ב-2017 חזר למכבי חיפה ושיחק במדיה שלוש שנים, במהלכן עבר פציעה קשה. באוגוסט 2020 חתם בהפועל באר שבע ולאחר עונה עבר לגנצ'רבירלי מהליגה הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully