וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת העונה הרעה נמשכת: וושינגטון הובסה מול דאלאס, 15 לאבדיה

אחרי שאיבדו יתרון 23 מול טורונטו, הוויזארדס חטפו 130:117 מול המאבס, שקיבלו 31 נקודות מטים הארדאווי ג'וניור. 26 לדונצ'יץ'

תיקתקנו, 15.11/ספורט1

פתיחת העונה העגומה של וושינגטון נמשכה הלילה (בין רביעי לחמישי) עם תבוסה נוספת, הפעם 130:117 מול דאלאס ולוקה דונצ'יץ'. אחרי שאיבדו יתרון של 23 נקודות מול טורונטו במשחק הקודם, הפעם אבדיה וחבריו נקלעו לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון בו ספגו 41 נקודות וירדו למאזן של 9:2 עם הפסד רביעי רצוף. אבדיה שיחק 24 דקות וסיים את המשחק הזה עם 15 נקודות (5 מ-6 מהשדה), 3 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות, אבל ההגנה האומללה של וושינגטון שוב היתה בעוכריה.

דני אבדיה מול טים הארדוואי ג'וניור. רויטרס
חגג על אבדיה בהתקפה. טים הארדוואי ג'וניור/רויטרס

לוקה דונצ'יץ' קלע 26 נקודות והוסיף 10 אסיסטים למאבס, שחסרו את קיירי אירווינג. טים הארדוואי ג'וניור חיפה בגדול על חסרונו של הרכז הכוכב כשהפגיז 7 שלשות והוביל את האורחים מטקסס עם 31 נקודות. דריק ג'ונס ג'וניור הוסיף 20 לדאלאס, שבניגוד לעונה שעברה נראית מצוין ועלתה למאזן 3:9.

קייל קוזמה הוביל את וושינגטון עם 22 נקודות, ג'ורדן פול הוסיף 16 אבל וושינגטון ממשיכה להציג את ההגנה הכי חלשה בליגה ובקצב הזה לא רק שהיא לא תעפיל לפלייאוף, היא גם עלולה לסיים את העונה עם המאזן הכי גרוע בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully