וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא מושלמת: הפועל ירושלים הפסידה 79:77 לפאוק סלוניקי

האדומים כבר שבו מפיגור 11 בתחילת הרבע האחרון, אבל סמית' (16 נק' ו-6 ריב') הוביל את היוונים והנחיל הפסד בכורה העונה לאורחים. רנדולף (19 נק' ו-6 אס') בלט מנגד

הפועל ירושלים רשמה הערב (רביעי) את הפסדה הראשון העונה בכל המסגרות עם 79:77 דרמטי לפאוק סלוניקי במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. אחרי שלושה ניצחונות במסגרת גביע ווינר כולל זכייה על חשבון מכבי תל אביב, האדומים רשמו צמד ניצחונות על גלאטסראיי ובנפיקה, אך הפעם נכנעו ליוונים שהיו עדיפים לאורך רוב שלבי המשחק ופתחו מחדש את תמונת בית ז' בקרב על העלייה לטופ 16.

המשחק נפתח בדומיננטיות של המארחת שיצאה לריצת 0:11 והתקשתה במשחק הריבאונד. ספידי סמית' (9 נק' ו-6 אס') וכריס ג'ונסון (12 נק' ו-6 ריב') הצליחו להחזיר את הקבוצה הירושלמית שירדה בתום הרבע הראשון ביתרון 17:19. פאוק יצאה לריצה נוספת של 0:12 כשמייקל גילמור הוביל את קבוצתו ליתרון פעם נוספת, מול יכולת טובה של ליוואי רנדולף (19 נק' ו-6 אס') שלא הספיקה בפיגור 39:35 בהפסקה.

רנדולף פתח טוב גם את החצי השני, אבל שוב ריצת 0:10 בהובלת קנדל סמית' (16 נק' ו-6 ריב') החזירה את היתרון למארחת וההפרש גדל בשיאו לדו ספרתי עם 52:63 לקראת הרבע האחרון. האדומים כבר הצליחו לחזור מפיגור 11 של תחילת הרבע עד כדי שוויון דקה לסיום בפעולות טובות של זאק הנקינס (6 נק'), אבל זה לא הספיק עם 79:77 דרמטי בסיום.


קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף (6 אס') 19, כריס ג'ונסון (6 ריב') 12, ברינטון למאר 10, ספידי סמית' (6 אס') 9, קאדין קרינגטון 8, מאוריס אנדור 7, זאק הנקינס ויובל זוסמן 6 כ"א. עוז בלייזר וגבי צ'אצ'אשווילי שותפו ולא קלעו.

ספידי סמית' הפועל ירושלים. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
הפסד בכורה. סמית'/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

מהלך המשחק

רבע 1

דז'יקיץ' פתח בחמישייה עם סמית', רנדולף, בלייזר, זוסמן והנקינס, כשזוסמן היה אחראי לנקודות הראשונות עם סל מחוץ לקשת. פרידריקסון הגיב עם שלשה משלו וגילמור הוסיף עוד אחת בדרך ליתרון יווני. הבריחה של פאוק המשיכה בריצת 0:11 עם עוד צליפה מחוץ לקשת, הפעם של שיזאס, אבל הנקינס התעופף ועם הטבעה שלו יחד עם לייאפ יפה של סמית', ירושלים חזרה מעט לעניינים בריצת 0:6 משלה. האורחת הצליחה לצמצם לנקודה משלשה של למאר וג'ונסון דייק פעם אחת מהקו להשוות ל-17:17. אנדור עלה מהספסל והחזיר את היתרון לירושלים לראשונה מאז תחילת הרבע עם 17:19.

רבע 2

למאר המשיך להגדיל את היתרון הירושלמי בפתיחת הרבע השני, ג'ונסון דייק פעמיים מהקו וקרינגטון הוסיף נקודות ראשונות בהפרש הכי גדול עד כה של האורחת הערב. 5 נקודות מהירות של היוונים צימקו את הפער לנקודה בלבד וריצת 0:12 העבירה את היתרון לפאוק עם שלשה של מרגריטיס. רנדולף הגיב עם סל מהשלוש שחתך את ההפרש בחצי, ג'ונסון דייק פעמיים מהקו והיתרון היווני ירד לנקודה. סמית' מהצד של פאוק דייק מהקו, רנדולף קלע מהצבע, אך ריבאונד ההגנה לא עבד היטב בדקות האחרונות של החצי הראשון והיתרון היווני גדל עם 35:39 לפאוק בהפסקה.

זאק הנקינס הפועל ירושלים. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
התקשו בהגנה. הנקינס/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

רבע 3

רנדולף פתח את החצי השני בסחיטת סל ועבירה והוסיף לייאפ על מנת להשוות את התוצאה. זוסמן דייק פעם אחת מהקו והחזיר את היתרון לצד הירושלמי עד שלשה של גילמור שהקפיצה את הקהל המקומי. סמית' צלף מחוץ לקשת עבור פאוק וקבע ריצת 0:10 ודו ספרתית שלישית כבר במשחק ששוב העבירה את היתרון ליוונים עד פסק זמן של דז'יקיץ'. ג'ונסון חזר חד מפסק הזמן עם שלשה, קרינגטון הוסיף פעמיים מהעונשין ורנדולף עם דייק מהקו כשההפרש ירד ל-4. סמית' המשיך להפציץ עבור פאוק וההפרש צמח לדו ספרתי עם 52:63.

רבע 4

ג'ונסון עם נקודות מהצבע בפתיחת הרבע האחרון, אנדור סחט סל ועבירה וקרינגטון חתם 0:7 בריצה ירושלמית נהדרת. סמית' היה אחראי לנקודות הראשונות של פאוק ברבע הרביעי, האריסון הוסיף מהקו, אבל קליעה יפה של למאר צמצמה ל-6 הפרש 7 דקות לסיום ההתמודדות. למאר צלף מחוץ לקשת והוריד כבר לנקודה אחרי פיגור 11 בתחילת הרבע, ושלשה של סמית' עם עבירה השוותה את התוצאה. אונדר ורנדולף בחוסר תיאום הגנתי סידרו להאריסון סל ועבירה וההפרש שוב צמח ל-5 עבור פאוק. רנדולף סידר להנקינס הטבעה קלה והיתרון היווני ירד ל-2 בלבד עם פסק זמן נוסף. עוד פעולה יפה של הנקינס סידרה שוויון דרמטי דקה לסיום. שלוש זריקות מהקו החזירו את היתרון ליוונים. לסמית' הייתה הזדמנות עוד לקלוע סל ניצחון בשניות הסיום, אך זה לא הסתייע עבור ירושלים שרשמה הפסד בכורה העונה עם 79:77 לפאוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully