וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור לתקשורת השוויצרית: "גלוך יגיע הרבה יותר רחוק ממני"

ב"בליק" פרסמו כתבה על "כישרון העל הישראלי", בה הוא הושווה למסי: "זומר כבר סבל ממנו". החלוץ הילל: "כישרון עצום, שחקן יוצא דופן"

תיקתקנו, 14.11/ספורט1

אוסקר גלוך אמנם הציג יכולת מעט מאכזבת בהפסד הנבחרת לקוסובו, אבל נראה שהעיניים נשואות אליו גם לקראת המשחק הערב (רביעי, 21:45) נגד שוויץ.

באתר "בליק", הפופולרי מבין האתרים בשוויץ, פרסמו כתבה מקיפה ונרחבת אודות קשר רד בול זלצבורג שהוגדר בתור "כישרון העל הישראלי" וכ"מגה-טאלנט".

"היזהרו מהיהלום הישראלי", קראה הכותרת. "הוא מהיר, תנועתי ותחבולן. יש לו כל מה שנדרש מקשר התקפי ברמות הגבוהות של הכדורגל העולמי", כתבו, והשוו בינו לבין ליאו מסי - לא פחות ולא יותר.

"יש דמיון מסוים בין השניים. הם קטנים מבחינה פיזית, והחזות המעט ילדותית שלהם מטעה מאוד. כמו מסי, גם גלוך הפך לתופעה בגיל צעיר. אבל אם ברצלונה פנטזה עליו בתור משיח, נראה שהיא כבר איבדה אותו לנצח - משום שהוא בכלל חולם לשחק בריאל מדריד".

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג כובש שער מול אינטר. Pier Marco Tacca, GettyImages
"בדרך אל הטופ". גלוך/GettyImages, Pier Marco Tacca

בכתבה ציינו את העובדה ששוער נבחרת שוויץ יאן זומר, כבר ספג שער מרגליו של גלוך במשחק של זלצבורג מול אינטר בליגת האלופות. "זומר כבר סבל ממנו, וחייב למנוע ממנו לכבוש מולו הפעם", כתבו.

לכתבה התראיין בקצרה גם מונס דאבור, חלוץ גראסהופרס לשעבר, שכמו גלוך עבר ממכבי תל אביב לזלצבורג. "אוסקר שחקן יוצא דופן. מדובר בכישרון ענק", אמר דאבור שהמשיך מאוסטריה לסביליה והופנהיים. "אם הכל ילך חלק, אוסקר יגיע הרבה יותר רחוק ממני בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully