וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון קטלו את קטש: "אין שיטה, אין הגנה". ברצוקאס תקף את השופטים

הפרשנים ביוון לא התרשמו ממכבי תל אביב: "במקום שהשחקנים ילכו אחרי המאמן, המאמן הולך אחרי השחקנים. בראון? הרגיש את הצל של ווקאפ". המאמן כעס: "כל השריקות הגבוליות הלכו לכיוונם. קרו דברים מוזרים"

תיקתקנו, 14.11/ספורט1

הניצחון של אולימפיאקוס אמש (שלישי) על מכבי תל אביב בבלגרד נתן לקבוצה מפיראוס אוויר לנשימה, אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג - שניהם במשחקים צמודים. הפעם תומאס ווקאפ וחבריו עמדו בלחץ והשיגו ניצחון 74:79, שהושג על אף סגל חסר, ללא כמה שחקני מפתח כולל ניקולה מילוטינוב ושאקיל מקיסיק, ואחרי שנייג'ל וויליאמס-גוס נפצע ברבע השני ואלק פיטרס יצא מוקדם בחמש עבירות.

ובכל זאת, בתקשורת היוונית לא התרשמו במיוחד מהניצחון, ובעיקר קטלו את היכולת של מכבי תל אביב.

"מכבי תל אביב קבוצה שלא מסוגלת לעשות הגנה. זה לא חדש, מדובר בקבוצה שחושבת אך ורק על התקפה ומשחקת בסגנון אמריקאי, שמקשה עליה להטביע חותם על היורוליג", נכתב בטור פרשנות באתר "Sport24". "קטש הולך אחרי השחקנים במקום שהם ילכו אחריו. לא ניכר שיש פילוסופיה או שיטת משחק כלשהי מאחורי הקבוצה. ובלי ווייד בולדווין, מכבי תל אביב כמעט לא הצליחה להזיק לאולימפיאקוס".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
גם כשאימן בפנאתינייקוס התקשורת היוונית חיכתה לו בפינה. קטש/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

היוונים התמקדו בעצירתו של לורנזו בראון, שהתקשה מאוד והסתפק ב-5 נקודות בלבד. "התכנית הייתה לעצור את לורנזו בראון, שהרגיש את הצל של תומאס ווקאפ בכל צעד, ולא הצליח להיכנס לקצב", כתבו בטור פרשנות אחר באתר "גאזטה".

כמו כן, לאולימפיאקוס היו תלונות על השיפוט. "כל השריקות הגבוליות הלכו לטובת מכבי. כל השריקות שהיו 50/50, הלכו אליהם. ובכל זאת ניצחנו", אמר יורגוס ברצוקאס. המאמן הוסיף: "ידענו שמכבי תל אביב תחזור למשחק כי היא קבוצה קשוחה, אבל קרו כל מיני דברים מוזרים. אפילו השלשה של רומן סורקין בדקה האחרונה הייתה משונה, אבל בסופו של דבר עמדנו באתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully