וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חוזרת מאוכזבת: "לא מצאנו את דרכנו ההגנתית"

15.11.2023 / 8:37

האדומים ספגו 98 נקודות מפרומטיי, רשמו הפסד שני ברציפות ביורוקאפ ואיבדו את המומנטום. הישראלים שבים לארץ לפני חובנטוד, בקבוצה יחליטו מי מהזרים יופיע למשחקי הליגה

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 98:89 לפרומטיי ביורוקאפ/ספורט1

תחושת אכזבה מלווה את אנשי הפועל תל אביב, שברובם יגיעו היום (רביעי) בחזרה לישראל אחרי כמה שבועות רצופים מחוץ לארץ. האדומים סיימו רצף של משחקי חוץ ביורוקאפ עם הפסד שני ברציפות, הפעם 98:89 לפרומטיי האוקראינית בריגה, דווקא כשהיריבה של ננו גינזבורג הופיעה בסגל חסר מאוד כתוצאה משחרור מספר שחקנים.

הפועל תל אביב שיחקה אמש ללא תומר גינת, אך קיבלה בחזרה את ג'ייקובן בראון שאמנם לא היה בשיאו, אבל עדיין רשם משחק די טוב. הבעיה של האדומים הייתה כפולה - משחק הגנתי רע מאוד, שאפשר לאוקראינים לקלוע 16 שלשות מ-38 נסיונות, ומנגד יום מזעזע של הקלע המוביל שלהם במפעל עד אתמול, קסבייר מנפורד. הגארד האמריקאי סיים את המשחק עם נקודה בודדת, כולל 0 מ-6 מהשדה ו-1 מ-4 מקו העונשין.

ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
לא היה בשיאו במשחק החזרה. ג'ייקובן בראון/אתר רשמי, הפועל תל אביב

"לא התוצאה שרצינו", הודה דני פרנקו, "לא מצאנו את דרכנו הגנתית. באנו עם הגישה הנכונה, פתחנו יתרון קל בתחילת המחצית השנייה ואולי אז היינו נינוחים מדי, זה נתן ביטחון לפרומטיי ועזר להם לקלוע נהדר מבחוץ כמו שהם עשו. כל השחקנים רצו לנצח, הם תמכו אחד בשני, אבל זה לא היה קל בשבילנו. אנחנו בסיטואציה שלא התמודדנו איתה בעבר, לא כאנשים ולא כשחקני כדורסל. אנחנו צריכים למצוא את הדרך להשתפר עם אימונים או בלי אימונים. ההנהלה נותנת לנו תנאים נהדרים, אבל אחד ועוד אחד לא נותן פה שתיים. צריך למצוא את האנרגיה והאינטנסיביות שלא תמיד הייתה שם. כשמשחקים פעם אחת בשבוע צריך להשתפר ממשחק אחד למשחק הבא".

כאמור הישראלים של הקבוצה ישובו היום ארצה, בעוד השחקנים הזרים ישארו באירופה עד למשחק הבא נגד חובנטוד בדלונה ביום רביעי הבא בבלגרד, במה שיהיה המשחק הביתי הראשון של האדומים בסרביה. בהפועל מקווים שמעט ימי התאוששות לקבוצה תעזור להם מנטאלית לחזור לעניינים.

במקביל בקבוצה יצטרכו לקבל החלטות לגבי חזרת ליגת העל, שאמורה לקרות בין המשחק נגד חובנטוד, למשחק שאמור להיערך בשבוע לאחר מכן באיסטנבול נגד בשיקטש, אלא אם יידחה או יתקיים בבלגרד. נכון לעכשיו האדומים צריכים לארח את הפועל חולון בין המשחקים ובמועדון יקבלו החלטה עם השחקנים הזרים מי יצטרף אליהם בחזרה לארץ אחרי המשחק נגד חובנטוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully