וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסטרטגיה מאחורי המהפכה: נבחרת ישראל רוצה "לפרוע את החוב"

15.11.2023 / 7:15

השינויים בהרכב שיעבירו את הלחץ לשוויץ, סגנון המשחק שייבנה על המהירות של חלאילי ודין דוד והמשטח המטופח שדרכו אפשר יהיה להשכיח את הבוץ בקוסובו תרתי משמע. בנבחרת לא מוותרים מראש: "יהיו באצטדיון ילדים מהעוטף, צריך לתת להם סיבה לחייך"

תיקתקנו, 14.11/ספורט1

בנבחרת ישראל מתעקשים הבוקר, שהמשחק הערב (רביעי, 21:45) מול שוויץ אינו לפרוטוקול בלבד וכי העובדה שאלון חזן ויוסי בניון בחרו לבצע לקראתו כמות גדולה מאוד של שינויים בהרכב, אינה מלמדת כי הם מוותרים מראש על ההתמודדות ושומרים כוחות לרומניה בשבת.

יתרה מזאת, בנבחרת מאמינים שדווקא ההרכב שלא פתח מול קוסובו ולא נחשב להרכב הבכיר, יוכל להוביל לתוצאה מיוחלת של תיקו, בשל העובדה שהלחץ לא יהיה על שחקני ישראל. בנבחרת יודעים ששוויץ תהיה דומיננטית ותשלוט בקצב המשחק. ברור לחזן ולבניון שבמיוחד במגרש נייטרלי בהונגריה, יהיה לשוויץ יתרון ולכן סגנון המשחק של הנבחרת יהיה מבוסס על יציאה למתפרצות ומשחק מעבר.

רמזי ספורי, דין דוד באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
תפקיד מפתח. דין דוד ורמזי ספורי/אודי ציטיאט

אם ההגנה ועומרי גלזר יצליחו להתמודד עם התקפת שוויץ, יהיה לרמזי ספורי ולמוחמד אבו פאני, שאמורים לפתוח, תפקיד מרכזי בניסיון לייצר עבור הנבחרת התקפות באמצעות כדורים ארוכים שיוציאו שחקנים מהירים כמו דין דוד וענאן חלאיילי להתקפות מהירות. איש בנבחרת לא משלה את עצמו שהנבחרת תהיה לפתע הערב דומיננטית ותכתיב את הקצב, אבל יש ציפייה שאחרי הבוץ בקוסובו, הנבחרת תדע לייצר גם כדורגל איכותי ברגעים מסויימים על המשטח המטופח באיצטדיון.

"יש לנו חוב", אמר אמש שחקן בנבחרת. "איכזבנו בענק מול קוסובו. גם בבוץ שהיה שם, היינו צריכים להביא כדורגל הרבה יותר טוב עם יותר לב ונשמה. במגרש יהיו הפעם הרבה אוהדי נבחרת כולל ילדים מהעוטף שמשפחותיהם נהרסו, וצריך לתת להם סיבה קצת לחייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully