וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות בקוסובו עשויה להיענש עקב שריקות הבוז בהמנון הישראלי

אופ"א פתחה בחקירת האירוע בפרישטינה לפני משחק מוקדמות היורו ביום ראשון. לפני כשנתיים נקנסה ההתאחדות הסקוטית כתוצאה מאירוע דומה

תיקתקנו, 14.11/ספורט1

אופ"א עשויה להעניש את ההתאחדות הקוסוברית ואת נבחרת קוסובו בעקבות שריקות הבוז הצורמות והמבישות ביציעים במהלך ההמנון הישראלי לפני המשחק בין הנבחרות בשבת בפרישטינה.

לפי הדיווח, אופ"א פתחה רשמית בחקירת האירוע שהתרחש לאחר עליית השחקנים לכר הדשא לפני מפגש מוקדמות יורו 2024, בסיומו קוסובו גברה 0:1 על ישראל ובכך סיבכה את אלון חזן ושחקניו שממשיכים לעשות ככל שביכולתם כדי להישאר בתמונת העלייה ליורו לראשונה בתולדות ישראל.

נטע לביא, שון גולדברג, ערן זהבי, מיגל ויטור שחקני נבחרת ישראל בזמן ההמנון. ARMEND NIMANI/AFP, GettyImages
שחקני הנבחרת בהמנון בקוסובו/GettyImages, ARMEND NIMANI/AFP

שחקני נבחרת ישראל לא התרגשו משריקות הבוז כידוע, שרו את ההמנון בקול ובעזרת הידיים כל אחד מהם סימן צורה של חצי לב, כמחווה לחטופים. באשר לאופ"א, היא מתייחסת ברצינות לתקריות מסוג זה, אבל הייתה זו פיפ"א שקנסה לפני כשנתיים את ההתאחדות הסקוטית בעקבות שריקות בוז והנפת דגלי פלסטין על ידי אוהדיה בעת נגינת ההמנון הישראלי לפני משחק במוקדמות המונדיאל.

כאשר סקוטלנד נענשה בנובמבר 2021, פיפ"א קנסה את התאחדות הכדורגל הסקוטית ב-8,024 פאונד בגין הפרת קוד ההתנהגות של הארגון. לפי הסעיף העוסק בסדר ובטיחות במהלך המשחקים, אין להפריע להשמעת המנונים ואין להציג אביזרים כמו דגלים כדי להעביר מסר לא ראוי לאירוע ספורטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully