וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין בריאיון ביוון: "מכבי היא המפלט הכי טוב מהמלחמה"

לקראת המשחק נגד אולימפיאקוס, כדורסלן העבר ששיחק בשתי הקבוצות אמר לגזאטה: "בשביל הילדים שלנו אנחנו חייבים להיות חזקים ולהמשיך, להעמיד פנים שהחיים ממשיכים"

תיקתקנו, 14.11/ספורט1

שעות ספורות לפני שמכבי תל אביב תארח בבלגרד את אולימפיאקוס במסגרת היורליג, באתר היווני "Gazzetta" פרסמו ראיון נרחב עם יותם הלפרין, כדורסלן העבר שכיכב אצל שתי הקבוצות - היה בשתי קדנציות במכבי תל אביב ולאחר מכן עבר ליוון ושיחק שלוש שנים אצל האדומים מפיראוס.

"החיים בישראל תמיד קשים, כבר 60-70 שנה שיש מבצעים ומלחמות שונות, אבל מה שקרה לנו בחודש האחרון חסר תקדים", סיפר הלפרין, "אף אחד לא יודע מתי זה ייגמר. אין משפחה שלא איבדה מישהו, רק לפני כמה ימים הייתי בהלוויה של בן של חבר קרוב. אני כל יום מתעורר ומסתכל בחדשות, מתפלל שלא אקרא משהו רע על אחי שנמצא באיזור הגבול וכמוהו כל חיילי צה"ל. אנחנו במצב רע מאוד, הלחץ והחרדה מהעתיד גדולים, אבל בשביל הילדים שלנו אנחנו חייבים להיות חזקים ולהמשיך, להעמיד פנים שהחיים ממשיכים".

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. ברני ארדוב
"מכבי משחקת יותר טוב מאולימפיאקוס". הלפרין/ברני ארדוב

כאשר נשאל על הלפרין על חזרת הספורט בישראל, השיב: "הספורט חשוב מאוד ולא רק עבורנו, אלא גם עבור רוב האנשים בישראל. הספורט עוזר לנו לשכוח לזמן קצר מהדברים שאנו חווים ואני שמח מאוד שהליגה אמורה לחזור ב-25 בנובמבר. כשהקבוצות הישראליות משחקות במפעלים האירופיים, כולם מתאספים לצפות במשחקים וזה הופך לאירוע. עד שהם עברו זמנית לבלגרד, בנות הזוג והילדים של שחקני מכבי הישראלים היו מגיעים אליי לצפות במשחקים של הקבוצות האחרות, יש תמיכה גדולה אחד בשני. מכבי היא המפלט הכי טוב מהמלחמה".

ומה היה לו לומר לקראת המשחק הערב? "מכבי תל אביב מצליחה להפתיע לנוכח הנסיבות ומשחקת טוב מאוד. העובדה שגם הקבוצה מתאמנת ונמצאת ביחד בכל יום עוזרת לה ומאחדת אותה. זה נראה שהקשיים שעברה מכבי תל אביב הצליחו לאחד את השחקנים ואם הם ינצחו גם היום את אולימפיאקוס ויעלו למאזן 2:5, זה יהיה הרבה מעבר לציפיות. קשה לדעת מה יהיה כי משחקים ללא קהל וזה מוזר, אבל מכבי משחקת יותר טוב מאולימפיאקוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully