וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט בברצלונה קבע: דני אלבס יעמוד למשפט באשמת אונס

עדויות וראיות משפטיות שנאספו הובילו להחלטה שהברזילאי יעמוד לדין. עשוי להישלח למאסר של עד עשר שנים אם יימצא אשם בגין תקיפה מינית

תיקתקנו, 14.11/ספורט1

קרוב לעשרה חודשים אחרי שדני אלבס נעצר בחשד לאונס, התקשורת הספרדית מדווחת היום (שלישי) על סיומה של החקירה והחלטת בית המשפט בברצלונה כי הברזילאי יעמוד למשפט. לאחרונה פורסם כי אלבס מנסה להגיע לעסקת טיעון בניסיון להפחית בעונש המאסר שצפוי לו ויכול להגיע עד כדי 10 שנים בכלא.

כזכור, בינואר האחרון נעצר אלבס בן ה-40 בחשד שביצע אונס בצעירה קטלאנית במועדון בברצלונה בדצמבר האחרון. הוא מיד שוחרר מקבוצת פומאס שהתנערה ממנו. עד כה בכל העדויות שמסר בחקירותיו הכחיש בתוקף את החשדות נגדו וטען לחפותו, אולם הגרסאות שמסר השתנו מעת לעת וההחלטה להעמידו לדין התקבלה לאור עדויות וראיות משפטיות שלפי בית המשפט סיפקו עילה מהותית להאשמתו, כך דווח כאמור.

הכדורגלן דני אלבס. Mohamed Farag, GettyImages
הכדורגלן דני אלבס/GettyImages, Mohamed Farag

לדני אלבס יהיו כעת חמישה ימים כדי להציג לפרקליטות את טיעוניו להאשמות החמורות נגדו. כמובן שההחלטה להעמידו לדין ולקיים משפט מדגישה את הראיות שנאספו ואת חומרת המעשים שבהם אקס ברצלונה נחשד ובגינם עשוי להישלח למאסר של בין שמונה לעשר שנים אם יימצא אשם.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully