וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההטרדה המינית והצילומים לפלייבוי: בעלי לוס אנג'לס לייקרס נחשפת

ג'יני באס סיפרה בריאיון על הרגע בו בעלים אחר של קבוצת NBA מישש אותה - מול יתר בעלי הקבוצות ("הייתי בהלם, נתתי לו מבט של, 'תעוף ממני'"), ונזכרה גם בצילומים לפני 20 שנה: "עשיתי את זה בשביל עצמי"

פרומו לסדרה החדשה של רשת HBO - WinningTime על לוס אנג'לס לייקרס/HBO

מאז מותו של אביה ג'רי ב-2013, משמשת בתו ג'יני באס כבעלים של לוס אנג'לס לייקרס. לא קל להיות אישה בעולם כל כך גברי, כפי שסיפרה השבוע באס בריאיון לעיתונאי גרהאם בנסינגר.

כבר בפגישת בעלי הקבוצות הראשונה שלה, הוטרדה מינית. "חיכינו אחרי אחת הפגישות, עמדנו בתור לארוחת הצהריים, ומישהו מישש לי את התחת", סיפרה. "הסתובבתי והייתי כל כך בהלם".

באותו רגע, נזכרה באס בדברים שלימד אותה אביה - אחד הבעלים הכי איקוניים בתולדות ה-NBA. "אם לא היה לי את הביטחון שקיבלתי מאבי, הייתי מתכווצת ברגע הזה", סיפרה. "הייתי אומרת שאני חולה והולכת הביתה. הייתי תוהה אם אני בכלל שייכת לכאן".

במקום זאת, החליטה להישאר. "נתתי לו מבט של, 'תעוף ממני'. ונשארתי בחדר. הבנתי שאחרת, לא אקבל את כבוד הבעלים האחרים".

בעלי לוס אנג'לס לייקרס ג'יני באס. Mike Ehrmann, GettyImages
למדה לא להתבטל בפני אף גבר. באס/GettyImages, Mike Ehrmann

בריאיון התייחסה באס גם להסכמתה לשתתף בצילומים של מגזין "פלייבוי" לפני למעלה מעשרים שנה: "אני עדיין מקבלת 5-10 בקשות בשבוע, מאנשים שהדפיסו את התמונות ורוצים שאחתום להם. אני עדיין צריכה להסביר את עצמי אחרי 20 שנה. הייתי בת 32. מבחינתי, הרגשתי בוגרת, הרגשתי כמו כל דוגמנית אחרת, עשיתי את זה בשביל עצמי, בלי קשר להשלכות עסקיות או משהו כזה. זה פשוט משהו שרציתי לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully