וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "כל מה שאני אגיד על החשיבות של תומר גינת יגרע"

14.11.2023 / 11:50

מאמן הפועל תל אביב התייחס להיעדרות של הכוכב הישראלי של הקבוצה לפני המשחק נגד פרומטיי (19:00, ספורט 1) עם המאמן הישראלי ננו גינזבורג: "הוא בדיוק כמונו, כאן פיזית, אבל הראש והמחשבות בארץ"

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו לקראת המשחק מול פרומטיי/ספורט1

הפועל תל אביב תעלה הערב (שלישי, 19:00, שידור ישיר בספורט 1) למשחק חוץ נוסף במסגרת היורוקאפ, החמישי שלה ברציפות, כשתתארח בריגה אצל פרומטיי האוקראינית אותה מאמן ננו גינזבורג. האדומים מגיעים למשחק אחרי תבוסה בצרפת נגד פאריז בסקטבול, ורוצים להתאושש ולפני שיחלו לארח משחקים בבלגרד, לסיים את רצף משחקי החוץ ברגל ימין.

בצד המקצועי יצטרכו בהפועל להסתדר ללא תומר גינת שנקע את קרסולו וייעדר בשבועות הקרובים מפעילות. מנגד ג'ייקובן בראון צפוי לשוב ולשחק אחרי שנעדר מהתבוסה בצרפת, כשאתמול ערך את האימון המסכם עם הקבוצה.

"כל מי שאני אגיד על החשיבות של תומר מעבר לכדורסל יגרע", אמר דני פרנקו לשליח ספורט 1 לריגה ניב דברת, "אנחנו מסיימים מסע ארוך שלא נהיה קל מיום ליום לכל החבר'ה, אני בטוח שניקח נשימה ארוכה וננסה לסיים את המסע בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים, כדי לשמח בארץ ולשפר את המאזן שלנו בבית".

על המפגש מול ננו גינזבורג בתקופה הזאת אמר פרנקו: "ננו ואני חברים טובים, בקשר טוב כל הזמן בלי קשר, אני שמח שהוא מצליח. זה נחמד היה לפגוש אותו פה לפני המשחק, מעבר ליחסים טובים כל אחד שקוע בקבוצה שלו, במדינה שהיא לא שלו, ננו בדיוק כמונו פיזית הוא פה אבל הראש שלו בארץ עם כולם".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
דני פרנקו/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב סיים והתייחס לקשיים של פרומטיי ששחררה ארבעה שחקנים בימים האחרונים: "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, כל יריבה במפעל הזה יהיו לה תקופות טובות יותר ופחות טובות, פרומטיי רגילה להצלחות, והם יאבקו על הכניסה לפלייאוף. אנחנו באים אחרי משחק לא טוב שלנו, אחרי עייפות מנטאלית, ובלי קשר ליריבה נצטרך לגייס כוחות להישאר ביחד. לגבי הבעיות שלהם, אין שחור ולבן, לפעמים הזעזוע בטווח הקצר עובד. זה ניסוי ותהיה שקבוצות עושות תוך כדי העונה. יש לנו לא מעט מגבלות, מתנהלים ביום יום עם סגל קצר שמקשה עלינו, נצטרך לדחוק הכל הצידה לפני שהישראלים עולים על המטוס לארץ כדי לנסות ולחזור עם עוד ניצחון חוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully