וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסקוניה דרסה את ברצלונה, פנאתינייקוס ניצחה בתום דרמה

הווארד (26 נק') הוביל את קבוצתו לניצחון 71:94 בדרבי הספרדי, מיטוגלו (19 נק') בלט בשורות פאו ב-71:73 על ז'לגיריס. נועם יעקב לא שותף ב-68:73 של וילרבאן על אלבה ברלין, באיירן מינכן גברה על פרטיזן בגלרד

תקציר: ברצלונה - טנריפה 83:94/ספורט1

המחזור השמיני ביורוליג הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם ניצחון מדהים של באסקוניה על ברצלונה בדרבי הספרדי. פנאתינייקוס המשיכה להתאושש עם ניצחון על ז'לגיריס בתום דרמה גדולה, באיירן מינכן גברה על פרטיזן בלגרד ונועם יעקב לא שותף בניצחון החשוב של וילרבאן על אלבה ברלין.


אלבה ברלין - וילרבאן 68:73

שתי הקבוצות החלשות ביותר העונה נפגשו למשחק חשוב במסע היחלצות פוטנציאלי מהתחתית. האורחת מצרפת לא שיתפה את נועם יעקב ששב מפציעה, אך לא זכה לדקות על הפרקט בבירת גרמניה. וילרבאן כבר הוליכה ביתרון 15 ובדו ספרתי ברבע השני גם, אך אלבה הצליחה לשוב והיתרון עבר לצד הגרמני, בעיקר בזכות יוהאנס תיימן (16 נק' ו-5 ריב'). הרבע האחרון היה שייך לצרפתים ששמרו על היתרון לאורכו במשחק גדול של טימותי לואוו-קברו שקלע 17 נקודות והוסיף 5 אסיסטים בדרך לניצחון שני בסך הכל עונה של הקבוצה הצרפתית.

פנאתינייקוס - ז'לגיריס קובנה 71:73

מפגש נוסף בין שתי קבוצות במאזן זהה - 4:3 - ערב המחזור. הליטאים שפתחו היטב את העונה הגיעו אחרי שלושה הפסדים רצופים, בעוד פאו שבפתיחת העונה הפכפכה ומפתיעה אחרי ההתחמשות האדירה בקיץ ושינוי הפנים הקיצוני שעברה הקבוצה. היתרון נע מצד לצד גם בכניסה לרבע האחרון ודקות הסיום של המשחק, כשמיטוגולו (19 נק' ו-6 ריב') היה האיש של פאו על מנת להשיג את הניצחון הקריטי שהביא את היוונים למאזן זהה של ניצחונות והפסדים.

באסקוניה - ברצלונה 71:94

הדרבי הספרדי היה אמור להיות עוד משחק בו ברצלונה תתקרב לריאל מדריד כשלפני המשחק, היא עמדה על מאזן של 5 ניצחונות מתוך 6 המפגשים האחרונים עם באסקוניה, עד הערב. כבר במהלך הרבע הראשון המארחת עלתה ליתרון דו ספרתי שנשמר לאורך כל המשחק בהופעה עצומה של מרקוס הווארד (26 נק') שפשוט השפיל את הקבוצה מהמקום השני ביורוליג. ניקו לפרוביטולה (14 נק') עוד ניסה להחזיר את הקטלאנים לעניינים, אבל זה לא הספיק מול הקבוצה הבאסקית שרשמה ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג.

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. רויטרס
עצר את רצף ההפסדים. לאסו/רויטרס

באיירן מינכן - פרטיזן בלגרד 85:94

פאבלו לאסו סוף סוף הצליח לעצור את רצף 4 ההפסדים עם ניצחון יוקרתי על ז'ליקו אוברדוביץ'. קארסן אדוארדס (21 נק') הוביל את קלעי באיירן בהופעה גדולה אחרי דקות סיום צמודות. ברונו קאבוקלו (19 נק') בלט מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully