וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א יודעים: "אם ניצמד לצמרת, תחת כל הקשיים, זה יהיה לא פחות ממדהים"

14.11.2023 / 9:03

הצהובים מקווים שהשגרה המסוימת שהושגה בשבוע האחרון בבלגרד תוכיח את עצמה על הפרקט מול אולימפיאקוס: "הדברים מתחילים להיראות אחרת, מחכים לראות שיפור ביכולת". קולסון: "המפתח? לשחק את המשחק שאנחנו אוהבים" (21:05)

תקציר: בילבאו - ריאל מדריד 87:84/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (שלישי, 21:05) למשחק הבית השני שלה באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד כשתארח את אולימפיאקוס פיראוס. הצהובים, שניצחו בשני משחקי היורוליג האחרונים שלהם, רוצים להמשיך במומנטום ולהתקדם במעלה הטבלה נגד היוונים שעד כה מאכזבים.

לרשות עודד קטש עומד סגל מלא, אחרי כמה ימים של אימונים בבלגרד, ובמועדון מקווים שהימים הללו יבואו לידי ביטוי על הפרקט. "צריכים להבין, בכל שבוע עד עכשיו התאמנו פעמיים-שלוש כקבוצה במקרה הטוב", סיפרו הצהובים. "בשבועיים האחרונים אנחנו כאן בבלגרד, יש לנו שגרה, הדברים מתחילים קצת להיראות אחרת ואנחנו מחכים לראות שיפור ביכולת על הפרקט. יש לנו אפשרות במשחקים הקרובים להיצמד לצמרת, ואם נדע לעשות את זה, תחת כל הקשיים שאנחנו עוברים, זה יהיה לא פחות ממדהים".

במכבי תל אביב יודעים כי צפוי להם יתרון בולט במאבקים מתחת לסל לאור הפציעה של ניקולה מילוטינוב והעובדה שאולימפיאקוס תופיע למשחק רק עם הסנטר מוסטפה פאל, שאמנם גרם להם ללא מעט בעיות בעבר, אבל עדיין לא יוכל לסחוב את כל דקות המשחק. מי שכן עשוי לשוב במדי אולימפיאקוס הוא לוק סיקמה שיצא עם הקבוצה למשחק.

שחקני מכבי תל אביב כדורסל חוגגים. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
עוד משימה לא פשוטה. שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

"המפתח לניצחון הוא להביא את האנרגיה שלנו", קבע ג'וש ניבו לפני האימון המסכם בבלגרד. "לשחק באולם ריק יהיה קשה, אז לפתוח מתחילת המשחק באנרגיה הנכונה זה חשוב. וכמובן משמעותי להצליח לבצע את תכנית המשחק שהמאמנים הכינו".

גם בונזי קולסון נשאל על המפתחות למשחק, והשיב: "לקחת ריבאונד בשני צדי המגרש, לשחק חזק, להגביל את כמות האיבודים, להניע כדור בהתקפה ופשוט לשחק את סגנון המשחק שאנחנו אוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully