וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס דרוכה: "אי אפשר לדעת מה מצפה לך במשחקים ללא קהל"

ברצוקאס חושש מהמפגש עם מכבי תל אביב ("אלה תמיד משחקים קצת יוצאי דופן"), לרנצאקיס: "ננסה להכתיב את הקצב דרך ההגנה" (21:05)

תקציר: בילבאו - ריאל מדריד 87:84/ספורט1

מכבי תל אביב תארח הערב (שלישי, 21:05) באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד את אולימפיאקוס במסגרת המחזור השמיני ביורוליג. אחרי שאשתקד נעצרה רק בגמר היורוליג, האדומים מפיראוס פתחו את העונה הנוכחית ברגל שמאל. הקבוצה שאיבדה הקיץ את הכוכב הגדול שלה סשה וזנקוב תצטרך להסתדר הערב ללא ללא ניקולה מילוטינוב הסובל משבר בידו וגם ללא שאקיל מקיסיק, אם כי לוק סיקמה שב לסגל וככל הנראה יקבל דקות, לראשונה זה קרוב לחודש.

"זה משחק קשה מאוד באולם נייטראלי", אמר המאמן יורגוס ברצוקאס. "מכבי מתאמנת כאן ומארחת ללא קהל, והמשחקים הללו תמיד קצת יוצאי דופן כי אתה לא יודע מה מצפה לך. אני מקווה שיש לנו את המוטיבציה לה אנחנו זקוקים כדי לשנות את עונת היורוליג שלנו. השחקנים שלנו לאט לאט חוזרים לעצמם מפציעות, וכל ניצחון הוא חשוב". על חזרתו של סיקמה אמר: "הקו הקדמי שלנו חסר ולכן הוא יקבל דקות, אבל הוא לא בכושר. הוא ערך איתנו אימון אחד בלבד, אבל אנחנו זקוקים לו".

יורגוס ברצוקאס, מאמן אולימפיאקוס. Emanuele Cremaschi, GettyImages
הולך אל הלא נודע. ברצוקאס/GettyImages, Emanuele Cremaschi

יאנולוס לרנצאקיס הוסיף: "מכבי תל אביב קבוצה מאוד אתלטית שמשחקת עם הרבה אנרגיה. ננסה להכתיב את הקצב דרך ההגנה שלנו. אנחנו מחכים לעוד כמה שחקנים שיחזרו אלינו, כרגע צריך לשרוד. לא נראינו כמו שהיינו רוצים מספר פעמים העונה, אבל קשה לשחק בסגל חסר. השנה עוד ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully