וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי ביקר את הליגה הצרפתית, דשאן נחלץ לעזרתה: "קשה לא פחות"

מאמן הנבחרת עד גיל 21 ופרשן הכדורגל התלונן על כמות השערים: "ניס במקום השני עם 13 כיבושים. במשחק בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי היו 8". מאמן הבוגרת השיב: "לא פחות טובה מהגדולות באירופה"

תקציר ה-4:4 המשוגע של צ'לסי מול מנצ'סטר סיטי/ספורט1

הפרמיירליג סיפקה לצופיה בשני המחזורים האחרונים שניים ממשחקי העונה של השנה, כשבראשון צ'לסי ניצחה את טוטנהאם 1:4 במשחק רב-אירועים, ובמחזור האחרון, הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו סיימה ב-4:4 דרמטי ומלהיב עם מנצ'סטר סיטי שייזכר לעוד הרבה זמן באנגליה. לעומת זאת, הליגה הצרפתית סיימה את המחזור האחרון עם 12 שערים בלבד, עם משחק אחד שלא התקיים, אך במחזור שלפניו, הובקעו רק 13 שערים ב-10 משחקים - הכי מעט מאז עונת 2015/16 במחזור בודד.

מי שידע להעביר ביקורת על כך ולהשוות בין שתי הליגות בהן שיחק ועבד הוא תיירי הנרי, מאמן נבחרת צרפת עד גיל 21 ופרשן הכדורגל: "במשחקים במחזור האחרון בצרפת היו כאלה בלי בעיטה לשער, אין טיפת אקשן. ניס, למשל, זאת קבוצה במקום השני בטבלה שכבשה 13 שערים. הקבוצות בצרפת משחקות בצורה מאוד סגורה ומפחדות לפתוח את המשחק, כי הן מול יריבות ישירות על המיקומים. אני רק יכול לקוות שהמצב בליגה הזאת תשתפר ושהשבועיים האחרונים יהיו היחידים השנה עם כזאת כמות מעטה של שערים. קחו את צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, שם היו 8 שערים. לנו היה את רן, ליון, לאנס ומארסיי עם שער אחד בלבד".

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת טקס כדור הזהב. רויטרס
לא משוכנע בדבריו של הנרי. דשאן/רויטרס

לעומת חלוץ העבר של ארסנל ונבחרת צרפת, המאמן הלאומי כיום, דידייה דשאן, הגן על הליגה שכונתה "חלשה" והסביר: "הרבה יותר קשה להתחרות בליגה הצרפתית. מעולם לא זימנתי לסגל כל כך הרבה שחקנים מהליגה בצרפת. זאת ליגה תחרותית ולא פחות טובה מהגדולות באירופה. יש שחקנים אתלטיים והרבה יותר קשה לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully