וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת התאמנה לראשונה בהונגריה, יוסי בניון ערך שיחות עידוד

13.11.2023 / 21:41

השחקנים שפתחו בקוסובו הסתפקו באימון שחרור, אך לחזן סגל רחב והוא צפוי לבצע מספר רב של שינויים נגד שוויץ ביום רביעי. המנהל המקצועי ממשיך לפזר אופטימיות

חולצת נבחרת ישראל עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל סיימה את האימון הראשון שלה על אדמת הונגריה, אחרי שנחתה בבודפשט בשעות הבוקר המוקדמות. מיד אחרי ההפסד 1:0 בפרישטינה, המריא מטוס הנבחרת המאובטח מקוסובו להונגריה והשחקנים עשו את השעות שעד הצהריים בהשלמת שעות שינה בחדרים. בערב כבר יצאו למתקן האימונים בעיירה פלצ'וט 40 דקות נסיעה מבודפשט וערכו את האימון הראשון שאחרי ההפסד אמש לקוסובו.

מי שפתח בהרכב אמש לא התאמן ובעיקר קיים אימון שחרור וטיפולים במלון. לאלון חזן סגל גדול מאוד, כך שעל הדשא התאמנו מי שמיעטו לשחק אתמול בקוסובו ואלה שישבו על הספסל וביציע. חזן צפוי לערוך מספר רב של שינויים בהרכב מחרתיים מול שוויץ, מה שנותן אמביציה גדולה לכל השחקנים שרוצים מקום בהרכב.

שחקני נבחרת ישראל בחימום. רויטרס
מרביתם הסתפקו באימון שחרור. שחקני ההרכב בקוסובו/רויטרס

גם הערב כמו לכל אורך הקמפיין, המשיך המנהל המקצועי יוסי בניון לפזר אופטימיות. בניון שוחח עם שחקנים רבים והבהיר להם שההפסד אמש לא עשה שום נזק וכי הכל עדיין פתוח. בנבחרת גם לא מרימים ידיים מול שוויץ, הפייבוריטית עדיין לסיים ראשונה בבית וזאת לאור התוצאות הרעות שלה במשחקים האחרונים.

מחר בערב תקיים הנבחרת את האימון המסכם באיצטדיון הקטן בו ייערך המשחק. ישראלים רבים ובתוכם מפונים רבים מהעוטף יגיעו מישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully