וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה עבר את הניתוח: "שיחקתי גם כשכאב, אחזור חזק וטוב יותר"

13.11.2023 / 20:36

קשר מכבי חיפה אישר באינסטגרם כי ההליך הכירורגי מאחוריו וסיפר על הדלקת שהטרידה אותו בחודשים האחרונים: "עשיתי הכל כדי לחזור מהר"

תקציר: מכבי חיפה - ויאריאל 2:1/ספורט1

דולב חזיזה עבר היום (שני) את הניתוח בעקבות השחיקה בגיד אכילס שממנה סבל תקופה ארוכה. הבוקר פרסמנו כי קשר מכבי חיפה יעבור הליך כירורגי שישבית אותו לפחות עוד חודשיים וכעת, לאחר שעבר את הניתוח, התייחס לכך קשר האלופה בפוסט באינסטגרם שהופנה לאוהדי הקבוצה.

"תקופה ארוכה שאני סובל מדלקת באכילס שהפריעה לי בכל צעד, ריצה וקפיצה", כתב חזיזה, "מי שמכיר אותי יודע שאין סיכוי שאני אוותר על שום משחק. הכאבים התחילו אי שם בתחילת הפלייאוף העליון שנה שעברה ולא ויתרתי כי האליפות הייתה הדבר הכי חשוב למועדון ולי באופן אישי. בסוף העונה אמרתי שזה הזמן לטפל, ואז היו משחקי הנבחרת וגם שם אמרתי שאין סיכוי שאני מוותר על החלום לייצג את המדינה ולעשות הכל כדי שנעלה ליורו.

"ואז שוב תחילת עונה והחלום של ליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות גרמו לי להמשיך ולשחק גם כשכואב, לצערי זה לא הספיק, אבל גם ליגה אירופית זה השיג אדיר. בקיצור, עזבו מה אתם קוראים על המצב שלי, עשיתי הכל כדי לחזור כמה שיותר מהר, אבל זה לא צלח כל כך. היום עשיתי ניתוח ובעזרת ה' אחזור חזק יותר וטוב יותר. תודה רבה לכולם על ההודעות החמות אוהב אתכם מאוד וניפגש בקרוב".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
לא הסכים לוותר על אף משחק. חזיזה/מאור אלקסלסי

נזכיר כי חזיזה עבר את הניתוח היום על אף שסבל מהבעיה תקופה ארוכה, כפי שכתב בעצמו. במועדון היו מי שתהו מדוע הצוות הרפואי והמקצועי בחרו למשוך את העניין, כי כבר לפני חודש וחצי היה ברור שחזיזה מתקשה לחזור לפעילות. אם ההחלטה לנתח אותו הייתה מתקבלת מהר יותר, הוא היה שב לפעילות בשבועות הקרובים ויכול היה לסייע למכבי חיפה במשחקים החשובים שלפניה בדצמבר-ינואר.

על הטענה הזאת במכבי חיפה הבהירו: "גם בצוות הרפואי וגם השחקן בחרו תחילה בטיפול שמרני הכולל זמן מנוחה וטיפולי prp. לאחר כחודשיים בהם לא ניכר שיפור הוחלט על ההליך הכירורגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully