וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולב חזיזה ייעדר לפחות עוד חודשיים: למה מכבי חיפה התעכבה?

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 10:49

קשר האלופה לא מצליח לחזור לפעילות וייאלץ לעבור הליך כירורגי שיגרום להיעדרות ממושכת, בקבוצה תוהים למה בצוות המקצועי והרפואי משכו את העניין כבר חודש וחצי. במועדון מבהירים: בהתחלה השחקן והצוות בחרו בטיפול שמרני, אחרי חודשיים בלי שיפור הוחלט על הליך כירורגי

תקציר: מכבי חיפה - ויאריאל 2:1/ספורט1

קשרה של מכבי חיפה דולב חזיזה יעבור הליך כירורגי לאור העובדה שהוא אינו מצליח לחזור לפעילות. כידוע, כבר בתחילת החודש חזיזה הבין שהוא אינו מצליח לחזור לפעילות למרות מנוחה ממושכת, ואף יצא לחו"ל לבדיקות וטיפולים. חזיזה, שהמשיך להרגיש את הכאבים, יעבור הליך כירורגי וייעדר עוד תקופה משמעותית. הקשר סובל משחקת בגיד אכילס אך כל טיפול שמרני וכן ניסיונות אחרים לא תרמו וחזיזה לא הצליח אפילו לחזור לאימונים.

לא ברור מדוע בצוות המקצועי והרפואי משכו את העניין כאשר כבר לפני כחודש וחצי היה ברור שחזיזה מתקשה לחזור לפעילות וככל הנראה לא יוכל לעשות את זה, ולכן משיכת הזמן עם ההחלטה על היציאה להליך כירורגית מעכבת משמעותית את חזרתו. כעת השחקן צפוי להיעדר לכל הפחות חודשיים נוספים כאשר החלטה מהירה יותר של הצוות המקצועי והרפואי הייתה מובילה לכך שחזיזה היה יכול לחזור כבר בשבועות הקרובים לפעילות מלאה.

על הטענה הזאת במכבי חיפה הבהירו: "גם בצוות הרפואי וגם השחקן בחרו תחילה בטיפול שמרני הכולל זמן מנוחה וטיפולי prp. לאחר כחודשיים בהם לא ניכר שיפור הוחלט על ההליך הכירורגי".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא מצליח לחזור. חזיזה/מאור אלקסלסי

ללא חזיזה בחיפה ממשיכים באימונים במתכונת מצומצמת מאוד כאשר בקבוצה לא נמצאים בהכנה אופטימלית, בלשון המעטה. בקבוצה מחכים להחלטה רשמית של המנהלת על חזרת הליגה בסוף החודש כשאז יפנו לזרים ויבקשו שיחזרו לארץ כדי להצטרף לאימונים. בחיפה קיבלו מסרים בקפריסין שהזרים יחזרו אך גורמים במועדון אמרו שבמצב הנוכחי צריך לחכות ולראות בפועל מי מן הזרים אכן יחזרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully