וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זברב הפתיע את אלקראס וניצח בפתיחת טורניר גמר הסבב בטורינו

הגרמני המדורג 8 בעולם, חזר מפיגור 7:6 (4) במערכה הראשונה, והפך בדרך ל-3:6, 4:6 עם ניצחון ראשון השנה על הספרדי המדורג 2. מדבדב (3) ניצח את בן ארצו הרוסי רובלב (5) , 4:6, 2:6

תקציר טורניר גמר הסבב: קרלוס אלקראס נגד אלכסנדר זברב/ספורט1

טורניר גמר הסבב של טניס הגברים העולמי התחיל אתמול עם הניצחונות של נובאק ג'וקוביץ' ויאניק זינר בבית א', והערב (שני) הטורניר המשיך עם בית ב' כשבמוקד ניצח אלכסנדר זברב את קרלוס אלקראס. לאחר מכן, דניל מדבדב ניצח את בן ארצו הרוסי, אנדריי רובלב.


קרלוס אלקראס (2, ספרד) - אלכסנדר זברב (8, גרמניה) 6:7 (4), 6:3, 6:4

שש פעמים נפגשו עד היום שני הטניסאים הבכירים, כאשר לכל אחד מהם היו שלושה ניצחונות על השני. בפעם האחרונה שהתמודדו אחד נגד השני, זוכה ווימבלדון גבר בקלות בשלוש מערכות על הטניסאי הגרמני ברבע גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, ובכלל ב-2023 הספרדי לא הפסיד לזברב, עד שהגיע המשחק היום. כבר במשחון ההגשה השני של אלקראס, זברב הצליח לשבור, אך נשבר בחזרה כעבור 3 משחקונים על האפס. משם כל אחד שמר על ההגשות שלו, עד שבמשחקון ההגשה השישי של הגרמני, הוא היה קרוב לאבד עם שלוש נקודות שבירה של המדורג 2 בעולם, אך הצליח להתאושש ובשובר השוויון נכנע 7:3 עם מערכה ראשונה לזכותו של הספרדי.

אלכסנדר זברב טניסאי גרמני. GettyImages
ניצחון יוקרתי על זוכה ווימבלדון./GettyImages

המערכה השנייה הייתה טובה משמעותית עבור זברב שבמשחקון ההגשה הראשון לא נשבר והצליח לשבור במשחקון שלאחר מכן כדי לעלות ל-0:3 מהיר. כל אחד מהטניסאים שמר על ההגשות שלו עם 3:6 נוח עבור הגרמני שהשווה ל-1:1 את המערכות. המערכה האחרונה נפתחה כשכל צד שמר על ההגשות שלו, ועל אף שהייתה לזברב אפשרות לשבור במשחקון השלישי, אלקראס הצליח לשמור, אך כעבור שני משחקונים זברב ניצל חוסר ריכוז של זוכה ווימבלדון שנשבר. הגרמני מעד במהלך משחקון ההגשה השלישי שלו במה שנראה בהתחלה כמו פציעה, אך התאושש והצליח לעלות בהמשך ל-4:5 כשההגשות שלו. אלקראס השיג נקודת שבירה משמעותית, אך זברב הצליח להתאושש וניצח 4:6 ו-1:2 בסיכום המערכות עם פתיחת טורניר מוצלחת. הספרדי המשיך עם היכולת הרעה מהטורנירים בסין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו בתקציר הניצחון של מדבדב על רובלב

גמר טורניר הסבב: דניל מדבדב - אנדריי רובלב/ספורט1
דניל מדבדב טניסאי רוסי. GettyImages
דומיננטיות מדהימה. מדבדב/GettyImages

דניל מדבדב (3, רוסיה) - אנדריי רובלב (5, רוסיה) 4:6, 2:6

דרבי הרוסים הפגיש את המדורג שלישי בעולם שזכה בגמר טורניר הסבב כבר ב-2020, ואת המדורג חמישי בעולם שלאחרונה הפסיד לנובאק ג'וקוביץ' בחצי גמר הטורניר בפריז. כל אחד מהטניסאים שמר על ההגשות שלו עד משחקון ההגשה הרביעי של רובלב שנשבר, ומשם הדרמה החלה עד סוף המערכה. לרובלב היו 3 הזדמנויות שבירה במשחקון שאחרי ו-4 אפשרויות נוספות במשחקון שהעניק למדבדב את הניצחון במערכה הראשונה עם טניס נפלא.

המערכה השנייה הייתה קלה הרבה יותר למדבדב שראה איך רובלב פשוט קורס - פיזית ומנטלית. כבר במשחקון ההגשה הראשון, המדורג 3 בעולם שבר, וב-1:4 למדבדב, רובלב התרסק על המשטח ויצא לספסל בדמעות. בהמשך המדורג 5 בעולם קיבל מכה בפרק כף היד והמשיך להראות כמה הוא סובל ומחכה שהמשחק יסתיים. זה נגמר עם 2:6 מהיר וניצחון שלישי ברצף למדבדב על בן ארצו, כשדווקא בשנה שעברה, זה הסתיים עם ניצחון 1:2 לרובלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully