וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל באיירן מינכן: "פרץ מהשוערים הכי טובים של הדור הבא"

יאן-כריסטיאן דריסן שיבח את הישראלי באסיפה הכללית כאשר עלה לדיון נושא יורשו של מנואל נוייר. בתקשורת הגרמנית הודו שהוא יכול להיות "שוער העתיד"

תקציר: באיירן מינכן - היידנהיים 2:4/ספורט1

דניאל פרץ אמנם איבד את מקומו בסגל באיירן מינכן לאור חזרתו של מנואל נוייר מפציעה, הישראלי הפך לשוער השלישי בהיררכיה וצפוי לצפות בחבריו מהיציע במשחקים רבים, אבל הבווארים משוכנעים שבעתיד תורו לעמוד בין הקורות עוד יגיע. פרץ עד כה שותף רק במשחק אחד, בו שמר על רשת נקייה במשחק במסגרת הגביע הגרמני, מעתה מהווה גיבוי למנואל נוייר ולסוון אולרייך, שהפך לשוער המשנה.

למרות כל זאת, נוייר יחגוג במרץ את יום הולדתו ה-38 ואולרייך בתחילת העונה הבאה יהיה בן 36, כך שזה מובן מאליו שבאיירן מינכן צריכה לחשוב על היום שאחרי. לטענת המנכ"ל יאן-כריסטיאן דריסן, הישראלי בהחלט יכול להיות היורש: "הצלחנו להחתים את אחד השוערים הכי טובים של הדור הבא", אמר על פרץ באסיפה הכללית של באיירן מינכן שנערכה אתמול.

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Ahmad Mora, GettyImages
"שוער העתיד" של באיירן/GettyImages, Ahmad Mora

"אולרייך ייצג אותנו בצורה הכי טובה שיש בזמן שמנואל נעדר ואנחנו מאוד מעריכים אותו, אבל נוייר צריך לעמוד בשער", המשיך דריסן כאשר נשאל על היררכיית השוערים. באתר הגרמני "ספורט1" הודו שאולרייך אכן ייצג נאמנה את באיירן בתקופתו בשער, אבל לא יכול להיות השוער הראשון של הקבוצה ביום שאחרי נוייר והגדירו את פרץ כמי שיכול להיות "שוער העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully