וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החליק ושבר את הקרסול: רודיטי ייעדר מגביע העולם במים פתוחים

13.11.2023 / 16:24

במהלך מחנה אימונים באיטליה, השחיין מעד על השלג ויושבת למספר שבועות: "המטרה להיות כשיר לאליפות העולם". המאמן אמיר עופר: "נעשה הכול כדי לשקם אותו"

מתן רודיטי, שחיין המים הפתוחים הבכיר של ישראל, נפצע במהלך מחנה אימונים שקיים באיטליה וייאלץ להיעדר מספר שבועות.

רודיטי שהה בחודש שעבר במחנה אימונים יחד עם שחיינים איטלקים בכירים כדוגמת גרגוריו פלטריניירי ודומניקו אצ'רנצה. הוא היה אמור לחזור לארץ במהלך אוקטובר כדי להתכונן לתחרות גביע העולם שהיתה אמורה להתקיים באילת בתחילת דצמבר, אולם בשל המלחמה בעזה הועתקה התחרות מישראל לפורטוגל ורודיטי נשאר באיטליה כדי שיוכל לשמור על שגרת אימונים ברמה הגבוהה ביותר.

מתן רודיטי באליפות העולם בשחייה במים פתוחים. סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה, אתר רשמי
מתן רודיטי באליפות העולם בשחייה במים פתוחים/אתר רשמי, סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

בזמן ששהה במחנה גובה באיטליה, החליק רודיטי על השלג בדרכו לאימון ושבר את הקרסול. הוא גובס והיום נחת בישראל כאשר ההערכה היא שיוכל לחזור לאימונים בתוך מספר שבועות. הוא ייאלץ להחמיץ את תחרות גביע העולם המסכמת בתחילת דצמבר בפורטוגל וצפוי להיות כשיר לאליפות העולם בקטאר בפברואר הקרוב.

כזכור, רודיטי סיים במקום הרביעי באולימפיאדת טוקיו 2020 ובמקום השמיני באליפות העולם ביפן ביולי האחרון. שלושת הראשונים בלבד באליפות העולם ביפן הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים לפריז 2024 ויתר 19 המקומות ייקבעו בקטאר.

מתן רודיטי: "אמשיך לעבוד קשה גם מחוץ למים בזמן ההחלמה, ואתמקד בשיקום של הקרסול, כשהמטרה שלי היא להיות כשיר לאליפות העולם".

המאמן אמיר עופר: "זה חוסר מזל ואנחנו עכשיו עם העיניים על המטרה. אני בטוח ביכולות של מתן ונעשה הכול כדי לשקם אותו ולהחזיר אותו לכושר כדי שיוכל לשחות בדוחא ולהשיג את הקריטריון לפריז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully