וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט עימות פיזי בין מאמן זוריה לגררו במחצית נגד מכבי תל אביב

באוקראינה מדווחים שהחלוץ הפנמי וקריבנצוב, שהתפטר אחרי ההפסד בקונפרנס ליג, היו על סף מכות בחדר ההלבשה בפיגור 3:0. אקס מכבי תל אביב לא עלה לחצי השני

תקציר: זוריה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב ניצחה ביום חמישי 1:3 את זוריה לוהנסק ועלתה על חשבונה למקום השני בשלב הבתים בקונפרנס ליג, משחק שבסיומו הודיע מאמן האוקראינים ואלרי קריבנצוב על התפטרותו. היום (שני) מתברר כי החלטתו לעזוב אחרי כחודשיים בתפקיד לא הגיעה רק בעקבות ההפסד המוחץ לחבורה של רובי קין.

על פי הדיווח, במחצית המשחק, כאשר מכבי תל אביב הובילה 0:3 משערים של דריק לוקאסן ודור פרץ שכבש פעמיים, גער קריבנצוב בשחקניו - ובמהרה מצא את עצמו מתעמת עם אדוארדו גררו, אקס מכבי תל אביב, ממנה תחילה הושאל ולאחר מכן נרכש על ידי זוריה.

שחקן זוריה לוגנסק אדוארדו גררו. מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק, אתר רשמי
היה על סף עימות פיזי עם מאמנו לשעבר. גררו/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק

גררו, שבישראל נענש מספר פעמים בעקבות עבירות משמעת שונות שביצע, ככל הנראה בחר לענות למאמנו לשעבר שהטיח ביקורת קשה ועל פי הפרסום "השניים כמעט התעמתו פיזית, כמו גברים. מקורות רבים בזוריה אישרו שכמעט היו מכות".

גררו הוחלף במחצית ביום חמישי בערב ולא שותף אתמול במשחק הליגה של זוריה, שהפסידה לצ'רקאסי. בעוד 12 ימים ייפגשו שוב מכבי תל אביב וזוריה, אז ישלימו את המשחק החסר שנדחה מאוקטובר. עדיין לא ברור היכן מכבי תל אביב תארח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully