וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל סובל ממתיחה בגב, מאמץ להכשירו למשחקים הבאים

13.11.2023 / 11:59

השחקן שכבש במדי אנטליאספור ביום שישי ונפצע במשחק הנבחרת בקוסובו, יעבור בדיקה נוספת ובנבחרת מקווים שיהיה כשיר לשוויץ ורומניה

תיקתקנו, 12.11/ספורט1

דילמה גדולה לאלון חזן וליוסי בניון לקראת המשחק מחרתיים מול שוויץ. מאמן הנבחרת והמנהל המקצועי יצטרכו להחליט ב-48 השעות הקרובות האם הם הולכים עם כל מה שיש להם למשחק ביום רביעי, או שהם מרכזים תשומת לב גדולה יותר למשחק מול רומניה בשבת, שהפך למשחק המפתח אחרי ההפסד אמש 1:0 לקוסובו. שלושה שינויים באחד עשר צפויים לכל הפחות מול שוויץ והדילמה הגדולה, היא האם לא כדאי לעשות יותר מזה.

רוי רביבו הורחק אמש ולא יהיה בסגל מול שוויץ, שגיב יחזקאל נפצע וכנראה לא יעמוד לרשות חזן ונראה שגם גדי קינדה לא יפתח אחרי שקיבל אמש קרדיט ואיכזב כמו רבים מהשחקנים. לגבי שגיב יחזקאל, השחקן סובל ממתיחה בגב ויעבור בדיקה נוספת בהמשך היום. הוא בכל מקרה צפוי לנוח בתקווה שיוכל לשחק במשחק הקריטי יותר מול רומניה ביום שבת, במיוחד לאור הכושר המצוין שבו היה היה מצוי באנטליאספור.

שגיב יחזקאל באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
בנבחרת מקווים שהוא לא סיים את הקמפיין. שגיב יחזקאל/אודי ציטיאט

אבל חזן ובניון יצטרכו כאמור להחליט אם להושיב עוד שני שחקנים לפחות ולשמור אותם לשבת מול רומניה. אבל עוד לפני החישובים מה עדיף ומה כדאי, נבחרת ישראל צריכה לשאול את עצמה האם היא מספיק טובה וראויה ליורו 2024. בשני המפגשים מול קוסובו עשתה הנבחרת רק נקודה כשאמש היא מגיעה למשחק שכל חובב ספורט במדינה, חיכה לו והיא פשוט לא הופיעה למחצית הראשונה. נכון שתנאי המגרש היו רעים במיוחד וברור שכר הדשא היה מזעזע, אבל גם קוסובו שיחקה עליו והפער בין הנבחרות במחצית הראשונה לא היה צריך להיות כל כך גדול, כפי שהיה.

עוד בוואלה!

כל הדרכים מוליכות להכרעה נגד רומניה. הדרך של ישראל ליורו

לכתבה המלאה

המשחקים שנותרו לישראל:

שוויץ (בית, הונגריה)
רומניה (בית, הונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ, הונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ, הונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully