וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד זועמת: "דורשת שג'וד בלינגהאם ישוחרר מיד מנבחרת אנגליה"

הקבוצה הוציאה הודעה לפי הכוכב הגדול ייעדר לפחות שבועיים אחרי שנפצע בכתפו, אבל זה לא מנע מסאות'גייט לזמנו לסגל אנגליה, שכבר הבטיחה את מקומה ביורו: "אנצ'לוטי מצפה שהוא לא ישחק בכלל"

תקציר ניצחונה של ויאריאל 0:5 על צ'יקלאנה בגביע המלך/ספורט1

ג'וד בלינגהאם לא שיחק בשני משחקיה האחרונים של ריאל מדריד, בהם היא הביסה בקלות את ולנסיה בליגה ואת בראגה בליגת האלופות. הכוכב האנגלי נפצע בכתפו במשחק נגד ראיו וייקאנו ובריאל הודיעו שהוא ייעדר כשבועיים לפחות. אלא שזה לא מנע מגארת' סאות'גייט להכליל את שמו של הכוכב בן ה-20 בסגל שלו למשחקים נגד מלטה וצפון מקדוניה, זאת למרות שהנבחרת האנגלית כבר הבטיחה את העפלתה ליורו.

ב-Football Espana טוענים שבלינגהאם בסגל אנגליה אומנם, אבל קרלו אנצ'לוטי מצפה ודורש שהשחקן לא ישחק אף דקה, בטח שלא מול מלטה החלשה ביום שישי הקרוב במשחק שבו האנגלים יכולים לנצח בקלות גם בלי בלינגהאם, שכבש כבר 13 שערים בריאל מדריד העונה.

שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם. רויטרס
למה הוא זומן לנבחרת? בלינגהאם/רויטרס

על פי הדיווחים ריאל מדריד מצפה שבלינגהאם ישוחרר מיידית מסגל הנבחרת האנגלית אחרי שיעבור אבחון רפואי נוסף בכתפו משום שהוא נמצא בהליך שיקום והיה אמור לפי התוכניות לחזור רק למשחק הבא של ריאל מול קאדיס ב-26 לחודש.

כזכור, רק אתמול פיטרה ריאל מדריד את ניקו מיחיץ', ראש מערך הצוות הרפואי שלה בשל ריבוי הפציעות, והיא ממש לא רוצה לאבד לתקופה ארוכה את הכוכב הכי גדול שלה העונה והשחקן שסחב כמעט לבדו את ההתקפה שלה בפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully