וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומניה חושבים רק על ישראל, יורדנסקו: "זה משחק של הכול או כלום"

בתקשורת הרומנית מודעים לעובדה שהנבחרת עשויה "לוותר" על שוויץ כדי להגיע רעננה למשחק בשבת, המאמן: "עבדנו קשה כדי להגיע למצב שזה תלוי בנו. אנחנו נחושים ובוגרים, ייתכן שגם תיקו יספיק"

תיקתקנו, 12.11/ספורט1

נבחרת ישראל הפסידה אומנם אמש (ראשון) עם 1:0 כואב בקוסובו וגם שיחקה רע מאוד, אבל גם ברומניה יודעים שהנבחרת של חזן מתמקדת בעיקר במשחק ביום שבת שבו היא "תארח" בהונגריה את היריבה הישירה שלה בקרב על המקום השני בבית שמקנה העפלה ליורו. זאת למרות שעוד לפני כן תפגוש ישראל את שוויץ ביום רביעי.

לרומנים יש כרגע חמש נקודות יותר מישראל, אבל גם משחק עודף והם יסיימו את הקמפיין עם משחק מול שוויץ החזקה, כך שניצחונות של ישראל מול רומניה ואנדורה במחזור הסיום עשויים להספיק אם הרומנים יפסידו לשוויצרים. גם אדי יורדנסקו, המאמן של נבחרת רומניה יודע את זה, ובריאיון לתקשורת המקומית הוא אמר: "המשחק מול ישראל הוא הכול או כלום. המשחק מול ישראל הוא קריטי ואנחנו חייבים להבין את זה".

שחקן נבחרת ישראל שון גולדברג מול שחקן נבחרת רומניה דיאן סורסקו. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
בשבת הם ייפגשו, אולי בקרב על היורו. דיאן סורסקו ושון גולדברג/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

"הרווחנו את האפשרות להעפיל ליורו עם ניצחון", הוסיף יורדנסקו, "הפכנו את המשחק הזה לגורלי והמשחק יהיה הכול או כלום. הגענו למצב שהכול תלוי בנו, זה מגביר את הלחץ, אבל יש לנו תשוקה אדירה. הקבוצה מוכנה. אנחנו צלולים, בוגרים ונחושים. גם תיקו מול ישראל עשוי להספיק".

בתקשורת הרומנית עוקבים באדיקות גם אחרי התקשורת הישראלית וכתבו הבוקר: "ישראל חושבת רק על המשחק מול רומניה ומתרכזת רק בו". זאת על רקע הדיווחים שחזן ובניון עשויים לתת מנוחה לשחקני מפתח מול שוויץ, כדי להגיע בשיא הרעננות למשחק מול רומניה.

עוד בוואלה!

כל הדרכים מוליכות להכרעה נגד רומניה. הדרך של ישראל ליורו

לכתבה המלאה

המשחקים שנותרו לישראל:

שוויץ (בית, הונגריה)
רומניה (בית, הונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ, הונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ, הונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully