וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעיה של סטף קרי, השינוי של ג'יימס הארדן: משהו צריך להשתנות

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 8:44

הווריירס לא מקבלים תרומה מהשחקנים סביב סטף, וקר רומז: איאלץ לעשות התאמות חדשות. הקליפרס ממשיכים לאכזב עם ג'יימס הארדן, והכוכבים מצהירים: אנחנו רוצים ממנו יותר, "הוא מנומס מדי"

תקציר: בילבאו - ריאל מדריד 87:84/ספורט1

גולדן סטייט ממשיכה לאכזב, ובארה"ב יודעים: סטפן קרי לא יכול לבד, והוא "זקוק נואשות לעזרה מחבריו לקבוצה". קרי שוב הצטיין הלילה (בין ראשון לשני) וקלע 38 נקודות, אבל זוב נגמר בהפסד, הפעם 116:110 למינסוטה. זה היה המשחק השישי העונה שבו סטף קולע 30 נקודות ומעלה. הבעיה: בינתיים הייתה רק פעם אחת שבה שחקן אחר מהקבוצה קלע 20 נקודות ומעלה - דריו סאריץ' נגד אוקלהומה סיטי ב-3 בנובמבר.

"אין ספק, אנחנו צריכים עוד נקודות, וקצת ניהול משחק ממקומות אחרים", אמר מאמן הווריורס, סטיב קר, שמודה שהחבורה שסביב סטף לא מספקת את הסחורה. קרי קלע יותר מכל שחקן אחר בווריירס בחמש נקודות לפחות בכל 11 המשחקים העונה: זה הרצף הארוך ביותר בתחילת עונה מאז מייקל ג'ורדן ב-1987/88. בחמישה מתוך 11 משחקים העונה, סטף קלע ביותר מפי 2 נקודות מהבא אחריו ברשימת הקלעים.

סטפן קרי מול כל ההגנה של מינסוטה. רויטרס
סטפן קרי מול כל ההגנה של מינסוטה/רויטרס

אז מי לא פוגע? למשל קליי תומפסון ואנדרו וויגינס, שסיימו עם 16 ו-6 נקודות, והמשיכו את פתיחת העונה המאכזבת של השניים. סטף יודע שכל עוד השחקנים סביבו לא פוגעים והיריבות מתמקדות רק בו, הווריירס יהיו תקועים. "תמיד הייתה גישה מסוימת לשמירה עלינו. במשך שנים אתה יודע איפה תשומת הלב הולכת להיות", אמר קרי. "בדרך כלל מנסים להציק לי בפיק-אנד-רול, להישאר חזק על קליי... מה שלא יהיה, אנחנו צריכים לעשות התאמות. אנחנו לא יכולים פשוט להמשיך לעשות את אותו הדבר ולצפות לתוצאה אחרת... זו לא פאניקה או משהו, זה רק עניין של להיות קצת יותר חכם וקצת יותר מאורגן".

לפי דריימונד גרין, הוא וכריס פול צריכים להיות יעילים יותר בניהול המשחק. "כריס ואני צריכים לעשות עבודה טובה יותר כדי לוודא שאנחנו נכנסים לעניינים", אמר גרין, "כשסטף לוהט, הוא לוהט. הוא פשוט זז. עלינו להבין את זה וללמוד איך להשתמש בו גם כדי להשיג זריקות נוחות לשחקנים אחרים".

בתחילת העונה נראה היה כאילו הווריורס מסתדרים לא רע בלי קרי בדקות שהוא נח על הספסל, כאשר המחליפים בראשות כריס פול נתנו תרומה יפה. גולדן סטייט מדורגת במקום השישי בליגה בתרומה של שחקני הספסל עם 41.1 נקודות למשחק, אבל מבחינת יעילות הם רק במקום ה-24 בליגה באחוזי קליעה (42.1%) ובמקום ה-25 בשלשות (30.5%).

האם זה יוביל לשינוי בחמישייה או ברוטציה? בשבת קר אמר שאין תוכניות כאלה, אבל אחרי ההפסד למינסוטה נשמע אחרת. "אני אוהב את כל מי שמשחק, אבל אם אנחנו מתקשים, חייבים לשים על המגרש שחקנים שיתנו לנו ניצוץ", אמר קר. "הכל על השולחן מבחינתנו לצורך התאמות", הוסיף קרי. "כשאתה מפסיד שלושה משחקים ברציפות, אתה צריך לעשות התאמות. לא יודע אם זה עניין של רוטציה או מה שלא יהיה, אבל הכל אפשרי וכולם צריכים להיות מוכנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סטפן קרי, כריס פול, שחקני גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
סטפן קרי, כריס פול, שחקני גולדן סטייט ווריירס/רויטרס

"ג'יימס הארדן מנומס מדי"

לוס אנג'לס קליפרס לא ניצחה מאז שצירפה את ג'יימס הארדן - ולמאמן טיי לו ברור מה הוא רוצה לראות מהכוכב החדש שלו. "הוא מנומס מדי," אמר המאמן אחרי הפסד נוסף, שכמובן מגביר את הלחץ סביב ה"מזוקן". במשחק הבית הראשון של הארדן הקליפרס ספגו הפסד חמישי ברציפות 105:101 לממפיס. עם הארדן בחמישייה, הקליפרס ב-0:4 ועדיין מנסים למצוא את עצמם עם ארבעת הכוכבים: הארדן לצד קוואי לאונרד, פול ג'ורג' וראסל ווסטברוק.

ג'ורג' הוביל את הקליפרס עם 26 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. אבל לאונרד קלע רק 14 נקודות וסיים ללא נקודות ברבע הרביעי. הארדן החטיא 6 מ-7 שלשות וקלע 11 נקודות. ווסטברוק קלע 12 נקודות, והוסיף 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

שחקני לוס אנג'לס קליפרס ג'יימס הארדן, פול ג'ורג'. רויטרס
מאמינים בו. בארדן/רויטרס

לו הבהיר שהוא אמר להארדן ולקבוצה בשבת באימון שלהארדן יש "חופש מוחלט" לשחק את הסגנון שלו מול ממפיס. "אני חושב שהוא עושה יותר מדי כדי לנסות להשתלב," אמר לו. "אז זו אחריות שלי. רק אתמול דיברנו על זה שהוא חייב להיות ג'יימס הארדן. הוא הוביל את הליגה באסיסטים בשנתיים-שלוש האחרונות, הוא שחקן נהדר אז אנחנו צריכים לאפשר לו להיות הוא עצמו.... אבל הוא לא רוצה לדרוך על בהונות של אף אחד, ואני מבין את זה רק כדי לכבד את PG, קאווי, ראס, כי הם היו כאן. אבל אנחנו צריך שג'יימס יהיה ג'יימס, ולכן זה תלוי בי כדי לוודא שאגרום לו להיות ג'יימס."

הארדן כידוע לא ערך אימוני קדם עונה ורק הצטרף לחבריו החדשים, כך שזה לא מפליא שהוא עדיין לא נכנס לקצב. בארבעה משחקים הארדן מעמיד ממוצעים של 13.5 נקודות, 5.0 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים. "אנחנו רק מתחילים להבין אחד את השני," אמר לאונרד. "אין קסם. רק מנסים לשחק, להבין אחד את השני".

"כולנו תמכנו במה שהמאמן אצר, ואנחנו בהחלט רוצים שג'יימס יהיה הוא עצמו", אמר ג'ורג'. "אני חושב שכשאתה עושה טרייד כזה, זה לכדי שג'יימס יעשה את מה שהוא עשה כל הקריירה שלו. אנחנו יודעים כמה הוא טוב, אנחנו רוצים שג'יימס יהיה הוא עצמו. ג'יימס רגיל להחזיק את הכדור אצלו כל הזמן, ואני בטוח שזה קשה כשזה לא כל פוזשן, ולכן הוא עובד על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully