וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילמה גדולה בנבחרת ישראל: "כשלנו בצומת משמעותי"

13.11.2023 / 6:59

ההפסד בקוסובו יצר כאב ראש לחזן ובניון, שיצטרכו להחליט אם ללכת על כל הקופה מול שוויץ החזקה, או לשמור שחקנים למשחק הקריטי מול רומניה. שחקן: "כדי שנהיה שווים כרטיס ליורו, צריך להביא יכולת אחרת לגמרי"

תיקתקנו, 12.11/ספורט1

דילמה גדולה לאלון חזן וליוסי בניון לקראת המשחק מחרתיים מול שוויץ. מאמן הנבחרת והמנהל המקצועי יצטרכו להחליט ב-48 השעות הקרובות האם הם הולכים עם כל מה שיש להם למשחק ביום רביעי, או שהם מרכזים תשומת לב גדולה יותר למשחק מול רומניה בשבת, שהפך למשחק המפתח אחרי ההפסד אמש 1:0 לקוסובו. שלושה שינויים באחד עשר צפויים לכל הפחות מול שוויץ והדילמה הגדולה, היא האם לא כדאי לעשות יותר מזה.

רוי רביבו הורחק אמש ולא יהיה בסגל מול שוויץ, שגיב יחזקאל נפצע וכנראה לא יעמוד לרשות חזן ונראה שגם גדי קינדה לא יפתח אחרי שקיבל אמש קרדיט ואיכזב כמו רבים מהשחקנים. אבל חזן ובניון יצטרכו כאמור להחליט אם להושיב עוד שני שחקנים לפחות ולשמור אותם לשבת מול רומניה. אבל עוד לפני החישובים מה עדיף ומה כדאי, נבחרת ישראל צריכה לשאול את עצמה האם היא מספיק טובה וראויה ליורו 2024. בשני המפגשים מול קוסובו עשתה הנבחרת רק נקודה כשאמש היא מגיעה למשחק שכל חובב ספורט במדינה, חיכה לו והיא פשוט לא הופיעה למחצית הראשונה. נכון שתנאי המגרש היו רעים במיוחד וברור שכר הדשא היה מזעזע, אבל גם קוסובו שיחקה עליו והפער בין הנבחרות במחצית הראשונה לא היה צריך להיות כל כך גדול, כפי שהיה.

שחקן נבחרת ישראל, אוסקר גלוך, מעל שחקן קוסובו לומברד דלובה. ARMEND NIMANI, GettyImages
ישראל התקשתה מאוד על המשטח בפרישטינה/GettyImages, ARMEND NIMANI

הנבחרת לא נערכה נכון לחלוץ הקוסוברי ודאט מוריצ'י. היה ברור שהוא הכוח המרכזי בהתקפה ובכל זאת נצמד אליו שון גולדברג במקום מיגל ויטור ובכל פעם הפסיד לו בקרב המגע. כך הובקע השער של קוסובו כשהוא מוריד בראשו ובונה את ההתקפה המנצחת. בחלק ההתקפי הנבחרת כלל לא היתה קיימת במחצית הראשונה והשאלה שצריכה להישאל היא האם לא היה מקום בתנאי המגרש לשחקנים יותר אגרסיביים ופחות טכניים. שחקנים שרצים לשטח ופחות כאלה שרוצים כדור לרגל. "כשלנו בצומת משמעותי", אמר אמש שחקן בנבחרת. "לא יכול להיות שבערב כזה כשכל המדינה רוצה לראות ניצחון של הנבחרת, זה מה שאנחנו משאירים על הדשא ב-45 דקות ראשונות. המחצית השנייה כבר היתה יותר טובה אבל גם היא היתה חלשה מאוד מבחינת הנבחרת".

עוד בוואלה!

כל הדרכים מוליכות להכרעה נגד רומניה. הדרך של ישראל ליורו

לכתבה המלאה
נבחרת ישראל המנון נגד קוסובו. רויטרס
שחקני הנבחרת בהמנון/רויטרס

בשורה התחתונה, ההפסד אמש לא חיסל את סיכויי הנבחרת להיות ביורו וכשנותרו 3 משחקים, יש הרבה קומבינציות שיכולות להוביל לכרטיס ליורו, אבל כדי שנהיה ראויים לו, הנבחרת צריכה לשנות את פניה במשחקים הקרובים. "שוויץ הפסידה הרבה נקודות בבית הזה. אותנו הם הביסו אצלם. נכון שאין לנו בית והמשחק הוא בהונגריה, אבל כדי שנהיה שווים כרטיס ליורו, צריך להביא יכולת אחרת לגמרי כשתיקו מול שוויץ יהיה מצוין".

המשחקים שנותרו לישראל:

שוויץ (בית, הונגריה)
רומניה (בית, הונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ, הונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ, הונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully