וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "רצינו להביא נחת ולא הצלחנו". זהבי: "מגרש? זה דיר חזירים"

דסה סיפר על הדמעות בהמנון בהפסד בקוסובו: "קיבלנו סרטונים של ילדי העוטף, זה פירק אותי". זהבי על התנאים: "לא היה כדורגל"

תיקתקנו, 12.11/ספורט1

בצל המלחמה בישראל, הנבחרת התקשתה מאוד על דשא בוצי וביכולת רעה במיוחד, הפסידה הערב (ראשון) 1:0 לקוסובו במוקדמות יורו 2024. שחקניו של אלון חזן לא הצליחו להגיע למצבים מספיק מסוכנים שאיימו על השער הקוסוברי, כאשר רוי רביבו הורחק בתוספת הזמן ולא יעמוד לרשותו של חזן במשחק הקרוב מול שוויץ ביום רביעי.

המאמן אלון חזן סיכם: "בחצי הראשון לא היינו במשחק, התנאים היו קשים. במחצית השנייה השליטה שלנו הייתה מוחלטת. לא חבל לי על הנקודות, אלא שהיינו נחושים ורצינו להביא קצת נחת לבית ולא הצלחנו. היה לנו חשוב אולי טיפה לגרום לאנשים לחייך, המדינה הייתה צריכה איזה משהו בשביל להרים את הראש. חבל שלא הצלחנו".

המאמן הוסיף: "כל מה שבאנו איתו מהבית עזר לנו להיות מפוקסים. היה קשה מאוד לשחק את המשחק שלנו היום. זה משחק ראשון מתוך ארבעה. כל עוד יש סיכוי, נלך עד הסוף. לא נגמר הסרט והוא לא ייגמר גם נגד שוויץ. ההמשך? נצטרך לעשות חושבים, ראיתם את המאמץ. נעשה חושבים עם כל הצוות הרפואי והפיזיולוגי ונראה מה נעשה".

שחקן נבחרת ישראל, אוסקר גלוך, מעל שחקן קוסובו לומברד דלובה. ARMEND NIMANI, GettyImages
ישראל התקשתה מאוד על המשטח בפרישטינה/GettyImages, ARMEND NIMANI

ערן זהבי שחזר לנבחרת אחרי תקופה ארוכה: "לא יודע אם לקרוא לזה מגרש כדורגל, זה היה יותר דיר חזירים. ידענו שיהיה לא קל בכל מצב. לא לקחנו נקודות היום, אבל ניתן הכל מול שוויץ ורומניה. הסיכויים לא השתנו משמעותית. נצטרך לנצח את רומניה ולנסות לסחוט נקודות משוויץ. התחושה לחזור? לשחק בנבחרת זה הדבר הכי טוב שיכול להיות לשחקן כדורגל. כל עוד אני פה, אתן הכל לנבחרת. תמיד לא היה הכל נוצץ, אני אתן הכל מצדי".

על הרמה של השחקנים היום: "לא היה פה כדורגל באמת. אנחנו צריכים להתנהל נורמלי במשחק כזה. היה קשה אפילו לעצור כדור במצב הזה. זה לא כוח שלי, של גלוך או כל אחד אחר. אני מקווה שניתן יותר במשחק הבא וזאת המטרה. עד טיפת הדם האחרונה אנחנו פה. נתאושש יחד עם הצוות הרפואי. זאת תקופה של מנוחה ומשחק".

על הסיכויים שנותרו להעפיל: "חסר לי הישג כזה של העפלה. יש פה נבחרת צעירה ורעבה עוד אחריי. אני אתן הכל שזה יקרה, כולל הצוות, כולל כולם. טעות אחת שלנו וספגנו. שוויץ ורומניה נבחרות נהדרות. אין לנו פריבילגיות לאבד כל כך הרבה נקודות. גם בלארוס הוציאה נקודות משוויץ. הכל יכול לקרות בבית הזה. אני מקווה שתהיה תמיכה בהונגריה".

על המצב במדינה: "רצינו מאוד לעשות את זה עבור אזרחי המדינה. עברנו חודש לא פשוט, מזדהים עם כולם. לא פשוט להשאיר את המשפחות ולבוא לפה. הכל מתגמד. ניסינו לשמח את עם ישראל, לשמח זה אפילו רק להיות פה, לייצג את המדינה בזמן כזה. עשינו הכל לעשות את זה, לא הצלחנו, אבל נהיה חייבים במשחקים הבאים".

עוד בוואלה!

כל הדרכים מוליכות להכרעה נגד רומניה. הדרך של ישראל ליורו

לכתבה המלאה
נבחרת ישראל המנון נגד קוסובו. רויטרס
שחקני הנבחרת בהמנון/רויטרס

הקפטן אלי דסה: "מאוד מאוד מאכזב, כל כך רצינו לנצח. זה רק המשחק הראשון מבין ארבעה, אנחנו מלוכדים, הראש למעלה ואנחנו מאמינים. אני לא זוכר משטח כזה, זה פחות מתאים לסגנון שלנו, אבל זה לא מהווה תירוץ. יש לנו עוד שבוע ארוך, יהיו עוד עליות ומורדות ואנחנו רוצים לצאת כשידנו על העליונה - כמדינה ולא כנבחרת".

דסה דמע בהמנון והסביר: "כשהגעתי כבר היו לי דמעות כי באסיפה קיבלנו סרטונים מחיילים ומילדי העוטף. הם איחלו לנו הצלחה ומסרו שיהיה להם קשה לראות את המשחק כי אין להם בית לראות בו, הכול נשרף. זה ליווה אותי, היה קשה מאוד להתנתק, הילדים האלה פירקו אותי... מה אפשר להגיד?".

על הסיכוי לעלות לאליפות אירופה אמר דסה: "נעמוד בסיכום הימים האלה ונהיה מאושרים שאנחנו עם כרטיס ליורו".

עומרי גלזר שמנע תבוסה: "מעדיף לצאת עם הנקודות ולא עם המחמאות. אני שמח שהצלחתי להשאיר את התוצאה מינימלית, אולי יכולנו לאזן והיה חסר טיפה מזל. התוצאה מאכזבת, אבל יש לנו משחק נגד שוויץ וצריך להרים את הראש. המגרש? קשה מאוד לפתח משחק כדורגל, קוסובו שיחקה על כדורים ארוכים ואנחנו גם עשינו שינוי כדי להתאים את עצמנו".

השוער הוסיף: "זו תקופה קשה, אני בחו"ל וזה קשה כי המשפחה והחברים תחת מלחמה. אנחנו מנסים לשמח את כולם, נתנו את הלב והנשמה, רצינו לשמח את המדינה ואני מאמין שזה עוד יקרה".

המשחקים שנותרו לישראל:

שוויץ (בית, הונגריה)
רומניה (בית, הונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ, הונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ, הונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully