וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 נק' ו-9 ריב' לא הספיקו לאבדיה: ברוקלין ניצחה 94:102 את וושינגטון

הקבוצה של הישראלי, שהוסיף גם 3 אס' ו-4 חטיפות במשחק נהדר, חזרה מפיגור 17, אבל סיימה עם הפסד שביעי העונה. ברידג'ס בלט עם 27 נק' ו-13 ריב'

תיקתקנו, 12.11/ספורט1

וושינגטון רצתה להתאושש אחרי ההפסד 124:117 לשארלוט אתמול בלילה, והערב (ראשון) דני אבדיה וחבריו התארחו אצל ברוקלין, לה הפסידו בחוץ גם בעונה שעברה בצורה צמודה, אך זה היה אחד מערבי השיא של הישראלי. גם הפעם, אבדיה היה אחד הבולטים בשורות הוויזארדס כשסיים עם 14 נקודות, 9 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-4 חטיפות ב-37 דקות על הפרקט, וגם הפעם, זה הסתיים עם ניצחון 94:102 של ברוקלין. וושינגטון ירדה למאזן של 7:2, בעוד ברוקלין השוותה ל-5:5.

הישראלי פתח בחמישייה של וושינגטון שנקלעה לפיגור משריקת הפתיחה של המשחק עם ריצת 2:9 מהירה בהובלת מיקאל ברידג'ס שהיה הבולט אצל ברוקלין (27 נק' ו-13 ריב'). אבדיה הוביל את קלעי קבוצתו והוביל את הכדור ברוב ההתקפות כשג'ורדן פול התקשה מול ההגנה של המארחת עם 15:30 בתום הרבע הראשון. עם פתיחת הרבע השני, אבדיה צלף מחוץ לקשת והוסיף הטבעה שהביאה אותו לדו ספרתי בשלב מוקדם. קבוצתו התעוררה לקראת ההפסקה, ועם חטיפה חשובה והטבעה נוספת, ההפרש ירד לחד ספרתי עם 41:49 במחצית לברוקלין.

קייל קוזמה (15 נק') ניסה לסייע לישראלי בהתקפה ונשלח הרבה לקו בחצי השני כשגם פול (12 נק' ו-5 ריב') נכנס לעניינים. ניק קלקסטון (10 נק' ו-13 ריב') שלט בצבע אצל המארחת, בעוד בילאל קוליבאלי הצליח לסייע יחד עם לאנדרי שאמט שצלף מחוץ לקשת ב-72:78 של ברוקלין לקראת הרבע האחרון. השחקנים המשלימים של הוויזארדס התעוררו בפתיחת הרבע האחרון שהביא לשוויון ראשון במשחק עם 80:80. אבדיה מסר את האסיסט לקוליבאלי (18 נק' ו-7 ריב') שהעלה את וושינגטון ליתרון ראשון סוף סוף. אבדיה הוסיף אסיסט נוסף לרשימה כשקוזמה הגדיל את ההפרש, אבל שוב זה היה ברידג'ס שהשתלט בדקות הסיום וכשהאורחת לא קלעה כמעט בכל 3 וחצי הדקות האחרונות של המשחק, ברוקלין סיימה עם הניצחון החמישי שלה העונה, הפסד שביעי לוויזארדס.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Dylan Buell, GettyImages
ערב נהדר לישראלי, הפסד שביעי לוושינגטון. אבדיה/GettyImages, Dylan Buell

מהלך המשחק

רבע 1

אבדיה נחסם בחדירה לטבעת על ידי קלקסטון וראה את ברוקלין רצה עם 2:9 מהיר בפתיחה. ברידג'ס הוביל את המארחת ליתרון דו ספרתי בשלב מוקדם שהמשיך לתפוח במהלך הרבע. הישראלי ירד לספסל וראה את גלינארי מנסה להתניע את ההתקפה של וושינגטון, ודקה וחצי לסיום הרבע הוסיף נקודות ראשונות מהקו. אבדיה המשיך עם מהלך נהדר בחדירה עד הטבעת וברוקלין עם יתרון 15:30 בתום הרבע הראשון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מיקל ברידג'ס ברוקלין נטס לצד קורי קיספרט וושינגטון וויזארדס. רויטרס
הבולט אצל ברוקלין. ברידג'ס/רויטרס

רבע 2

אבדיה פתח את הרבע השני עם סל מחוץ לקשת והפך לקלע המוביל של הוויזארדס הערב. עוד מהלך נהדר של הישראלי הביא אותו ל-8 נקודות, כשמנגד ברידג'ס ודינווידי הגיבו עם קליעות משלהם. גאפורד התעופף להטבעה, אוניל הגיב עם שלשה מהצד השני והיתרון הדו ספרתי נשמר עם 36:47 לנטס. גם ג'ורדן פול התחיל להיכנס לעניינים עם נקודות בצבע, כשמהצד השני אבדיה הגיע ל-7 ריבאונדים לקראת המחצית. הישראלי חטף במרכז המגרש וסיים עם הטבעה שהורידה את היתרון לחד ספרתי עם 41:49 לברוקלין בהפסקה.

קייל קוזמה וושינגטון וויזארדס לצד ספנסר דינווידי ברוקלין נטס. רויטרס
התקשו בחצי הראשון. קוזמה ודינווידי/רויטרס

רבע 3

דינווידי פתח את החצי השני עם סל בצבע, קוזמה הוסיף נקודה מהקו והמשיך להיות האיש עם הכדור אצל וושינגטון, בעוד קאם ג'ונסון צלף מחוץ לקשת והחזיר את היתרון של הנטס לדו ספרתי. אבדיה עלה ל-12 נקודות עם עוד קליעה שהקטינה את ההפרש ל-57:50. פול סידר באסיסט נהדר לישראלי עוד הטבעה שהעלתה אותו ל-14 נקודות וקוזמה בלייאפ יפה צימק ל-4 בלבד. קוליבאלי חזר לוהט מהספסל ועם 4 נקודות רצופות שוב הוריד את היתרון של ברוקלין, כשגם גאפורד סייע לוושינגטון לדקות טובות. קוזמה הוסיף 4 נקודות מהקו, שאמט קלע מחוץ לקשת וההפרש ירד לנקודה בלבד. ווקר עם שלשה וקלקסטון עם סל בצבע הגדילו מחדש את היתרון של המארחת, כששאמט הוסיף סל מחוץ לקשת ב-72:78 של ברוקלין לקראת רבע אחרון.

ניק קלקסטון ברוקלין נטס לצד דנילו גלינארי וושינגטון וויזארדס. רויטרס
מקשה על ההתקפה של וושינגטון. קלקסטון/רויטרס

רבע 4

קלקסטון פתח את הרבע האחרון עם הטבעה, גלינארי, קיספרט וקוליבאלי הגיבו עם נקודות משלהם והקבוצה של אבדיה הצליחה סוף סוף להשוות עם 80:80. אבדיה מסר אסיסט לקוליבאלי שסוף סוף העניק את היתרון לוושינגטון עם שלשה גדולה. ברידג'ס לקח על עצמו את דקות הסיום עם סל מחוץ לקשת ופול הגיב עם אחד משלו שהחזיר את היתרון לוויזארדס. אבדיה הוסיף אסיסט שלישי, הפעם לקוזמה שהגדיל ל-87:92, לפני שג'ונסון צלף מהשלוש והקטין ל-2 בלבד. ברידג'ס המשיך לשלוט בצבע והשווה 2 דקות לסיום כשהאורחת החלה לאבד כדורים. זה הסתיים עם ניצחון 94:102 של ברוקלין על וושינגטון ואבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully