וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו לא לחץ את ידו של פפ וזעם על השופט: "מה זה היה לעזאזל?!"

מאמנה של צ'לסי רתח בסיום ה-4:4 הדרמטי עם מנצ'סטר סיטי שהשווה שיאים היסטורים בין הקבוצות ובפרמיירליג. פאלמר וסטרלינג התרגשו, רודרי פירגן ליריבה ואיך יוסי בניון קשור למשחק?

תקציר ה-4:4 המשוגע של צ'לסי מול מנצ'סטר סיטי/ספורט1

בשבוע שעבר צ'לסי וטוטנהאם סיפקו את משחק העונה בפרמיירליג עם ניצחון 1:4 גדול של הבלוז על מי שעד אותו המחזור הייתה ללא הפסדים. 6 ימים אחרי אותו משחק, וכנראה שמה שהקבוצה הלונדונית הייתה צריכה זה אתגר נוסף והיא קיבלה אותו הערב (ראשון) בדמותה של הטרבליסטית, מנצ'סטר סיטי, במה שהפך ויהפוך בעתיד לאחד ממשחקי הפרמיירליג הזכורים עם 4:4 מטורף.

זאת הייתה הפעם הראשונה מאז 1960 ששתי הקבוצות כבשו אחת נגד השנייה לפחות 3 שערים, כשאז זה הסתיים ב-3:6 לצ'לסי. זה גם ה-4:4 הראשון בפרמיירליג שהיו בו 4 שערי שוויון במהלך המשחק. בפעם האחרונה שזה קרה יוסי בניון כבש צמד ב-4:4 הדרמטי של ליברפול עם ארסנל, כשאנדריי ארשבין הבקיע רביעייה ופרננדו טורס הוסיף צמד לקבוצתו של הישראלי. לפפ גווארדיולה זה היה ה-4:4 הראשון בקריירת האימון אחרי 882 משחקים על הקווים.

שני כובשים מיוחדים היו הערב לצ'לסי, ראחים סטרלינג וקול פאלמר, שלבשו את מדי סיטי והיו אחראים למהפך המוקדם במחצית הראשונה ולשוויון הדרמטי בתוספת הזמן. סטרלינג סיפר לאחר המשחק: "היו לנו תוצאות מאכזבות מפתיחת העונה. אנחנו מתחילים להתאושש צעד אחר צעד. הייתה לי תקופה נהדרת בסיטי, אני גאה בכך וגאה בקבוצה שאני נמצא בה היום".

פאלמר, שנמצא במאזן של 4 כיבושים מהנקודה הלבנה, הוסיף: "זה המשחק הראשון שלי מול קבוצת נעוריי. ביליתי שם 15 שנים, מאז שהייתי ילד. היה נחמד לראות חברים, אבל חבל שלא הצלחנו להשיג את הניצחון. אני מרגיש שיש לי ביטחון, הצלחנו לשוב למשחק מספר פעמים וזה אומר עלינו הרבה".

בשריקת הסיום, מאוריסיו פוצ'טינו ופפ גווארדיולה לא לחצו ידיים, כשהארגנטינאי רץ מהר לכיוונו של אנתוני טיילור, שופט המשחק, וצרח עליו: "מה לעזאזל? מה זה היה? תן לי כרטיס צהוב!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קול פאלמר צ'לסי. GettyImages
לא התרגש מהמעמד מול האקסית. פאלמר/GettyImages

בצד של האלופה, שהשאירה את הפער בפסגה על נקודה רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, ארלינג הולאנד כבש צמד שערים והגיע למאזן של 13 כיבושים בפרמיירליג מפתיחת העונה. מאז שערך את הופעת הבכורה של בבורוסיה דורטמונד ב-2020, הנורבגי כבש ב-36 משחקי ליגה לפחות 2 שערים, שזה יותר מכל שחקן אחר ב-5 הליגות הבכירות באירופה, כשמאחוריו נמצא רוברט לבנדובסקי עם 30 משחקים כאלה.

רודרי, שהיה קרוב לכבוש את שער הניצחון, אבל זה הספיק ליתרון זמני בדקה ה-86, יצא מותש מהמשחק: "זה מסוג המשחקים שאתה יוצא מהם גמור לחלוטין. הם בנו קבוצה טובה, החתימו שחקנים נהדרים. רצינו לנצח, זה היה חשוב. נצטרך לחזור רעננים יותר מהנבחרות ולתקן טעויות שלא מתאימות לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully