וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצתו של נווה שחטוף בעזה, נתלתה בחדר ההלבשה של נבחרת ישראל

נווה שוהם בן ה-8 נחטף עם שבעה מבני משפחתו. לקראת המשחק, משטרת קוסובו נערכה בכוחות מתוגברים סביב האצטדיון בפרישטינה

חולצת נבחרת ישראל עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה/ההתאחדות לכדורגל

לצד החולצות של שחקני נבחרת ישראל, נתלתה היום (ראשון) גם חולצה עם שמו של נווה שוהם בן ה-8 שנחטף לעזה. הנבחרת מתארחת אצל קוסובו למשחק דחוי במוקדמות יורו 2024 וליד החולצה שנושאת את שמו של נווה, הוצבה גם תמונה שלו. בהתאחדות לכדורגל כתבו: "נווה בן השמונה חטוף יחד עם עוד שבעה מבני משפחתו בעזה! הבית של נווה נשרף ב-7.10 וכל מה שנשאר למשפחה זאת הנעל שבתמונה והכדורגל של נווה שהוא כל כך אוהב. הוא, וכל החטופים האחרים איתנו בכל רגע". ‏

שעות לפני המשחק נפרס בפרישטינה דגל גדול של פלסטין שעליו נכתב Free Palestine. הדגל נפרס על גבי בניין שנושא מזה למעלה משנה דגל גדול של אוקראינה שעליו כתוב Free Ukraine. ארגון פמניסטי שקרוי Kolektivi Feminist הודיע שהוא אחראי לתליית דגל פלסטין והוסיף שהרשויות הסירו אותו בתוך זמן קצר.

בקוסובו דיווחו לאורך היום על נוכחות מוגברת מאוד של כוחות ביטחון בעיר הבירה, עם דגש על סביבת אצטדיון פדיל ווקרי. כ-95 אחוז מתושבי קוסובו הם מוסלמים ולמרות שלא מדובר באוכלוסייה איסלאמיסטית קיצונית, הרשויות המקומיות - בשיתוף עם גופי ביטחון ישראלים - החליטו לא לקחת סיכון ולהיות מוכנים לכל הפרת סדר הכי קטנה.

משטרת קוסובו נערכת למשחק של קוסובו נגד ישראל מחוץ לאצטדיון פדיל ווקרי בפרישטינה. רויטרס
משטרת קוסובו נערכת למשחק של קוסובו נגד ישראל מחוץ לאצטדיון פדיל ווקרי בפרישטינה/רויטרס
משטרת קוסובו נערכת למשחק של קוסובו נגד ישראל בפרישטינה. רויטרס
משטרת קוסובו נערכת למשחק של קוסובו נגד ישראל בפרישטינה/רויטרס

מוקדם יותר היום, שגרירת ישראל בקוסובו, תמי זיו, פרסמה סרטון בו היא בירכה את קוסובו שנבחרה לארח את משחקי היום התיכון ב-2030 ואמרה: "אני מצפה למשחק נהדר הערב ושהטובים ביותר ינצחו. בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully