וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' ניצח את רונה בטורניר גמר הסבב ויסיים את 2023 כמדורג 1 בעולם

הסרבי עבד קשה בדרך ל-6:7 (4), 7:6 (1), 3:6 בטורינו ושיפר את שיאו עם שבוע 400 בפסגה. זינר פתח את הטורניר עם ניצחון על ציציפאס

תקציר טורניר גמר הסבב: נובאק דג'וקוביץ' נגד הולגר רונה/ספורט1

טורניר גמר הסבב של טניס הגברים העולמי יצא לדרך היום (ראשון) בטורינו עם ניצחונו של יאניק זינר על סטפנוס ציציפאס. נובאק ג'וקוביץ' נזקק ליותר משלוש שעות עבודה כדי לנצח את הולגר רונה ולהבטיח שנה שמינית שבה הוא מסיים כמדורג ראשון בעולם. הוא גם קבע שיא חדש של 400 שבועות בפסגה העולמית.

נובאק ג'וקוביץ' (1, סרביה) - הולגר רונה (10, דנמרק) 6:7 (4), 7:6 (1), 3:6

הטניסאי הבכיר בעולם רוצה להיות גם שיאן הזכיות בטורניר גמר הסבב, כשזו ההשתתפות ה-16 שלו ועד כה הוכתר שש פעמים - בדיוק כמו רוג'ר פדרר. ב-11 החודשים האחרונים הפסיד ג'וקוביץ' רק חמש פעמים, אך אחד ההפסדים היה באיטליה מול רונה (2:1 ברבע גמר טורניר רומא) שקיווה לחזור מולו למאזן חיובי (2:2 עד היום) ולא היה רחוק מכך.

הדני נראה טוב בפתיחה, סיפק חמישה אייסים ושבר ראשון, אבל ג'וקוביץ' הגיב מיד וניצל את אפשרות השבירה היחידה שלו במערכה שנכנסה לשובר שוויון. גם בו רונה הוביל, אבל הניסיון של נולה עשה את ההבדל בדרך ל-4:7. הסיפור חזר על עצמו במערכה השנייה, אותה החל הדני עם שבירה ל-0:2 ומיד נשבר בחזרה. הוא יכול היה להשוות את המערכות עם אפשרות שבירה ל-4:6, אבל הסרבי הציל בדרך לעוד שובר שוויון. פה הסתבך ג'וקוביץ' עם שתי טעויות בלתי מחויבות ליד הרשת, נקלע לפיגור 3:0 ורונה שייט ל-1:7. במערכה השלישית היה זה הסרבי ששבר ראשון, רונה הגיב מיד, אך נשבר שוב ל-4:2 והרים ידיים. ג'וקוביץ' עם ניצחון 19 ברציפות מאז ההפסד לאלקראס בגמר ווימבלדון.

נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
רוצה שיאים נוספים. נובאק ג'וקוביץ'/רויטרס
הולגר רונה טניסאי דני. רויטרס
נתן פייט ראוי. הולגר רונה/רויטרס
תקציר ניצחונו של יאניק זינר על סטפנוס ציציפאס בטורניר גמר הסבב/ספורט1

יאניק זינר (4, איטליה) - סטפנוס ציציפאס (6, יוון) 4:6, 4:6

אחרי שזכה בטורניר וינה ופרש בשמינית הגמר בפריז רק בעקבות לוח המשחקים הצפוף, זינר המשיך בכושרו הטוב גם בהופעת הבכורה בטורניר גמר הסבב, כשהוא נהנה כמובן מתמיכת הקהל האיטלקי והשיג ניצחון שני ברציפות על יריבו היווני שגבר עליו לפני כן בסדרה של ארבעה מפגשים. חמישה אייסים ושבירה אחת במשחקון החמישי עשו את ההבדל במערכה הראשונה שבה ציציפאס לא הצליח לאתגר את ההגשות של האיטלקי, שידע לשבור שוב כבר בפתיחת המערכה השנייה וסלל את דרכו לניצחון ראשון בטורניר.

יאניק זינר טניסאי איטלקי. רויטרס
בכורה מוצלחת. יאניק זינר/רויטרס

מחר ייפתח בית ב' עם המפגש בין קרלוס אלקראס לסשה זברב (15:30 בספורט1) ולאחר מכן הדרבי הרוסי בין דניל מדבדב לאנדריי רובלב (22:00, בספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully