וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל ההתנהלות הכושלת עם גולר": ריאל מדריד פיטרה את ראש המערך הרפואי

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 14:24

במועדון החליטו באופן מפתיע להיפרד מניקו מיחיץ', הסמכות הרפואית הבכירה מאז 2017: "הפציעות החוזרות של גולר היו הקש ששבר את גב הגמל"

אוהדי ריאל סוסיאדד במיצג מחאה נגד "רצח העם בעזה"/מתוך טוויטר

מאמנים בכדורגל מפוטרים כמעט בכל יום, גם אנשי צוות מקצועי, אלא שהיום (ראשון) ריאל מדריד החליטה לפטר את ראש מערך הצוות הרפואי שלה. ב"מארקה" חשפו שד"ר ניקו מיחיץ', הקרואטי שמשמש בתפקידו במועדון מאז 2017, פוטר בעקבות ריבוי הפציעות במועדון, כאשר "הקש ששבר את גב הגמל" היה ההתנהלות עם ארדה גולר.

כזכור, ריאל מדריד סובלת מפציעות רבות העונה כולל של שחקני מפתח כמו טיבו קורטואה, אדר מיליטאו, כשגם ויניסיוס מנדי ועכשיו ג'וד בלינגהאם סבלו וסובלים מפציעות. אלא שארדה גולר, היהלום הטורקי הצעיר עליו נלחמה ריאל מדריד עם ברצלונה, לא שיחק אפילו דקה אחת במועדון ונפצע כבר כמה פעמים.

ארדה גולר ריאל מדריד. GettyImages
הפציעות החוזרות שלו גרמו לפיטוריו של מיחיץ'? ארדה גולר/GettyImages

ד"ר מיחיץ' היה אחראי על שיקומו של גולר, אך במועדון, כך לפי הדיווח, היו מאוכזבים מאוד מהטיפול שלו בטורקי שכבר פעמיים ניסה לחזור להתאמן וחווה עוד פציעה של עומס וכעת הדיווחים הם שהוא יחזור, אולי, רק בתחילת 2024. כעת בריאל מדריד יחפשו מחליף למיחיץ', בתקווה שסמכות רפואית אחרת תסייע להפחית את מכת הפציעות במועדון ואולי יתברר שלא מדובר רק ב"חוסר מזל" אלא בתפקוד לקוי של הצוות הרפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully