וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך הג'וקר, בניון הפסיכולוג. המטרה: הרמת המורל הלאומי

12.11.2023 / 13:30

התפקיד המיוחד של אוסקר, שיחות המוטיבציה של בניון, הגיבוי לזהבי והזכייה בויטור: נבחרת ישראל מתכוננת לקרב הגדול מול קוסובו, שכבר עכשיו חורג בהרבה מגבולות הספורט. השחקנים נרגשים לקראת המשימה: "רוצים לתרום משהו משלנו למצב הרוח הלאומי"

ילדים שפונו מכפר עזה משחקים עם שחקני נבחרת ישראל/שלומי גבאי

שלוש התכנסויות מצפות במהלך היום (ראשון) לשחקני נבחרת ישראל לפני היציאה הערב לאיצטדיון בפרישטינה לקראת המשחק החשוב מול קוסובו ב-21:45. לפני הצהריים תקיים הנבחרת אימון עוררות במלון שיכניס אותה לקצב גבוה יותר. מיד לאחר מכן תתקיים אסיפה במלון על מצבים נייחים ובהמשך יפרשו השחקנים לארוחת צהריים ומנוחה בחדרים.

לפנות ערב תקיים הנבחרת אסיפה אחרונה בבית המלון בה יהיו מוטיבים מקצועיים וענייני מוטיבציה לאומיים ובהמשך ייצאו השחקנים לאיצטדיון בו קיימו אמש את האימון המסכם.

ערן זהבי יפתח כחלוץ מטרה יחיד הערב, אבל אלון חזן תירגל אמש גם מערך עם שני חלוצים למקרה שהוא יצטרך להעלות עוד חלוץ טבעי. שון וייסמן ותאי בריבו זכו לעדיפות כחלוצים מחליפים על פני דור תורג'מן, דין דוד ועידן טוקלומטי.

אימון נבחרת ישראל בקוסובו. ARMEND NIMANI, GettyImages
כשהכרטיס ליורו הוא רק תירוץ. שחקני הנבחרת מתאמנים בפרישטינה/GettyImages, ARMEND NIMANI

אוסקר גלוך יתופקד בעמדה קצת פחות טבעית עבורו מצד שמאל של ההתקפה, אבל בחלק הקדמי כשהכדור יהיה ברגלי הנבחרת, הוא יוכל לנוע בחופשיות גם לאמצע. חזן העניק אתמול באימון את חולצת ההרכב גם לגדי קינדה למרות שיש גם אופציה להצבת מוחמד אבו פאני בקישור.

בנבחרת קיימת אמונה מאוד גדולה לקראת הערב. מי שמשדר הרבה אופטימיות מול השחקנים הוא יוסי בניון. המנהל המקצועי כל הזמן במגע עם השחקנים בשעות שהם לא על הדשא והוא כל הזמן משרה אווירה של אמונה בסגל על אף החיסורים של מנור סולומון, ליאל עבדה ודולב חזיזה.

תשומת לב ניתנה אתמול באימון גם להגנה. מיגל ויטור שוב ינהל את הקו האחורי ובנבחרת מרוצים היום יותר מתמיד שזכו לקבל היתר לשתף את הבלם הפורטוגלי.

"אנחנו לא שמים את עצמנו אפילו לרגע בשורה אחת עם החיילים הגיבורים", אמר הבוקר שחקן בנבחרת. "אנחנו בסך הכל משחקים כדורגל והם נלחמים על המדינה ומוסרים את חייהם. נרצה לתרום משהו קטן גם משלנו למצב הרוח הלאומי, אבל זה באמת רק בשוליים לעומת מה שהמשפחות של הנרצחים והחטופים עוברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully