וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שבועות ב-6 מדינות: הלו"ז המאתגר של 7 שחקני מכבי תל אביב

12.11.2023 / 11:10

מקוסובו, דרך אנדורה ואיסלנד: שבעת הנציגים של הצהובים בנבחרת יעברו מסע מפרך בחו"ל לפני שיחזרו לארץ. תשעת השחקנים שנשארו בישראל יחזרו להתאמן, כנראה בהדרכת מיכאל זנדברג. בקבוצה עדיין מתלבטים היכן לארח את זוריה, שהפסידה גם בליגה

תקציר: זוריה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

אחרי הניצחון על זוריה לוגנסק בפולין ביום חמישי בלילה במסגרת הקונפרנס ליג, תשוב מחרתיים מכבי תל אביב להתאמן בקרית שלום בסגל חסר במיוחד.

חלוקת השחקנים בימים האלה היא כזו: שבעה שחקנים עם סגל הנבחרת הלאומית של ישראל בקוסובו, ארבעה שחקנים זרים בנוסף ליוריס ואן אובריים בבתיהם בחו"ל, אורלנדו מוסקרה עם נבחרת פנמה ומילסון עם נבחרת אנגולה. בארץ נמצאים רק תשעה שחקנים שכאמור יחזרו להתאמן מחרתיים בבוקר קרוב לוודאי עם מאמן קבוצת הנוער מיכאל זנדברג ולא מן הנמנע שיצורפו אליהם שחקנים מקבוצת הנוער כדי להשלים סגל סביר לאימונים.

כך יתאמנו הישראלים בארץ כשבמהלך השבוע הבא הם ייצאו שוב לחו"ל ויצטרפו אל הזרים כדי להתאמן יחד תחת רובי קין והצוות שלו לקראת המשחק השני מול זוריה שמצפה לקבוצה ב-25 בחודש. עוד 13 ימים ייערך כאמור המשחק הבא בקונפרנס ליג ואם אכן תחזור ליגת העל באותו התאריך, המשחק של מכבי תל אביב בארץ יידחה כדי שתוכל לשחק באירופה את המשחק שנדחה מול זוריה שהיה אמור להיערך בבלומפילד.

אופיר דוידזאדה, דור פרץ, נטע לביא באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
לו"ז צפוף. דור פרץ לצד אופיר דוידזאדה/מאור אלקסלסי

שבעת שחקני נבחרת ישראל שנמצאים בקוסובו וימשיכו להונגריה ולאנדורה יצטרפו למכבי תל אביב ביום רביעי הבא ה-22 בחודש ויערכו כמה אימונים עם חבריהם. מיקום המשחק מול זוריה טרם נקבע. מכבי תל אביב בוחנת עדיין את האופציות כאשר סרביה והונגריה בתמונה לאירוח המשחקים. אחרי המשחק מול זוריה תמשיך מכבי תל אביב למשחק החוץ באיסלנד מול בריידבליק שייערך ביום חמישי ה-30 בנובמבר. למעשה, שבעת שחקני מכבי תל אביב בנבחרת ישראל ישובו לארץ אחרי ארבעה שבועות בחו"ל במהלכם הם אמורים לשהות בשש מדינות שונות.

רובי קין והצוות שלו, ששבו ביום שישי למדינותיהם, אמורים כאמור לטוס בשבוע הבא שוב כדי לאמן את הקבוצה לקראת זוריה ביעד שייבחר לאירוח המשחק.

בינתיים, היריבה זוריה לוגנסק הפסידה גם בליגה האוקראינית - הפעם 2:1 כמארחת בלבוב מול צ'רקאסי. זוריה הופיעה עם המנהל הספורטיבי יורי קובאל על הקווים לאחר התפטרותו של המאמן ואלרי קריבנצוב, הצליחה להשוות בדקה ה-88, אבל דקה לאחר מכן ספגה וכך נותרה במקום ה-14( מתוך 16 קבוצות) כשבמאזנה רק 10 נקודות אחרי 12 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully