וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "רוצים לשמח את האזרחים והחיילים ששומרים עלינו"

12.11.2023 / 9:10

קשר מכבי תל אביב התייחס למשחק הגורלי של הנבחרת בקוסובו (21:45). על חזרתו של זהבי: "הוא מאוד חשוב לחדר ההלבשה, הוא משמש דוגמא לשחקנים הצעירים". הנבחרת תמריא לבודפשט מיד לאחר המשחק

מחזור 8הסתיים12/11/2023
קוסובו
  • ראשיצה (41)
0
    נבחרת ישראל
    סערה בממלכה 'מתגייסת' עם אלון חזן, דולב חזיזה, ישראל קטורזה/ספורט1

    נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות שלה בפרישטינה, שם תתארח הערב (ראשון, 21:45) אצל נבחרת קוסובו במסגרת מוקדמות יורו 2024, במשחק שנדחה בכחודש בגלל מתקפת הטרור הרצחנית והמלחמה בעזה. אמש ערך אלון חזן את מסיבת העיתונאים הרשמית ולאחר מכן קיימה הנבחרת את האימון המסכם.

    באשר להרכב, ההתלבטות העיקרית היא לגבי המחליף של מנור סולומון בכנף השמאלית. אוסקר גלוך תורגל בעמדה הזו ובמצב כזה יפנה את משבצת הקשר המרכזי, עליה נאבקים גדי קינדה ומוחמד אבו פאני. דור פרץ ונטע לביא יהיו הקשרים האחוריים. התלבטות נוספת נוגעת לבלם שיפתח לצד מיגל ויטור, כשהדבר תלוי בכשירותו של שון גולדברג. שגיב יחזקאל, שהגיע לאחר עוד שער במדי אנטליאספור ונמצא בכושר מצוין בליגה הטורקית, יהיה הקיצוני הימני וערן זהבי יוצב כמובן בחוד.

    מיד בסיום המשחק הלילה, תעשה הנבחרת את הדרך לשדה התעופה ותמריא בליווי אבטחה גדולה לבודפשט לקראת המשחקים מול שוויץ ורומניה.

    דור פרץ, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
    "רוצים לשמח את האזרחים והחיילים". דור פרץ/דני מרון

    "זו תחושה מאתגרת, לשחק כדורגל בימים כאלו", אמר דור פרץ, "יש לנו כוח אדיר לעשות קצת טוב למדינה שלנו, לאזרחים שלנו ולחיילים ששומרים עלינו בגבול. המון אנשים שלקחו חלק בתופת הלא תתואר הזו, נעשה הכול כדי לספק להם קצת נחת וגאווה".

    על הסגל הרחב של הנבחרת שמתאמן ביחד: "זה נותן לנו עוד יותר תחושה של יחד וגאווה ישראלית בימים האלו. להיות חלק גדול של ישראלים שרוצים לקחת חלק גדול במה שאנחנו רוצים לעשות".

    מבחינה מקצועית: "צריך לבוא מוכנים, מרוכזים, אגרסיביים. צריך לעשות את הכי טוב שלנו ולצאת עם המטרה שאנחנו רוצים". על שובו של ערן זהבי: "הוא מאוד חשוב לחדר ההלבשה, יש פה צעירים ושחקנים שהוא מוביל אותם קדימה. הוא מאוד חשוב ואני שמח שהוא חזר".

    עוד בוואלה!

    חזן קיים אסיפה טקטית. זהבי ישן לבסוף עם דניאל פרץ בחדר

    לכתבה המלאה
    ודאט מוריצ'י שחקן נבחרת קוסובו חוגג שער. רויטרס
    הפעם גם עם סרט הקפטן. ודאט מוריצ'י/רויטרס

    נבחרת קוסובו עם סגל חסר לאחר שלא כל השחקנים הבכירים שוחררו מהקבוצות שלהם, ביניהם הקפטן אמיר רמאני מנאפולי ושחקן הכנף אדון ז'גרובה מליל. המגן פלונט האדרז'ונאי נכלל היום בסגל אלניאספור, יגיע רק לאחר מכן ולא צפוי לפתוח, מרגים וויבודה מוצהב ולמארחת יש רק מגן אחד טבעי בסגל (לירים קסטראטי).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איבן קרוז'ליאק (סלובניה)
    אצטדיון: פדיל ווקרי (פרישטינה)

    המשחקים שנותרו לישראל:

    קוסובו (חוץ)
    שוויץ (בית, הונגריה)
    רומניה (בית, הונגריה)
    אנדורה (חוץ)


    המשחקים שנותרו לשוויץ:

    ישראל (חוץ, הונגריה)
    קוסובו (בית)
    רומניה (חוץ)


    המשחקים שנותרו לרומניה:

    ישראל (חוץ, הונגריה)
    שוויץ (בית)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully